Tuesday, April 28, 2009

Blogwalking experience..

hari nie boring. takde mood nak kerja. Ape lagi...blogwalking la..hobby..

Dan banyak blog yang saya lawati ade menyatakan isu yang sama
iaitu :
TIKAMAN DARI BELAKANG!

rupa2nya ramai lagi yang senasib dengan saya. Konsepnya semua sama:
1)Copy paste blog orang
2)Menggunakan isi blog kita untuk menghentam kita balik
3)Menggunakan pengenalan anonymous lalu meninggalkan jerejak2 yang *&%$^
4)Melewati blog kita dan menghentamnya secara senyap2 dgn cerita 2 yang tidak benar.

Saya bersimpati dengan nasib kawan2 blog saya. Pendapat saya konsep blog nie senang jer..ko tak suka ko tak payah baca... Bukan urusan kau.

Tapi ramai yang buta kayu..buta hati..gelap hati...lalu menyebabkan dunia huru hara

Kepada si sial yang rupe2nye minat giler baca blog aku ini...aku boleh trace ko masuk blog nie...tak payah pura2.. Ko boleh berambus..aku pun tak hingin nak bersahabat dgn golongan NIMAMAH macam ko nie...kalau ko rasa ko tu dah best..blah la..apsal duk sini lagi?sebab ko rasa ko tu hebat sangatla...mencipta sengketa..org tu adalah ko!

Kalau dah betul sangat ko tu..mehla face to face....aku CABAR ko!...tunjukkan bukti la...

No comments:

Related Posts with Thumbnails