Tuesday, April 28, 2009

Blogwalking day!

hari nie boring. takde mood nak kerja. Ape lagi...blogwalking la..hobby..

Dan banyak blog yang saya lawati ade menyatakan isu yang sama
iaitu :
TIKAMAN DARI BELAKANG!

rupa2nya ramai lagi yang senasib dengan saya. Konsepnya semua sama:
1)Copy paste blog orang
2)Menggunakan isi blog kita untuk menghentam empunya blog balik
3)Menggunakan pengenalan anonymous lalu meninggalkan jerejak2 yang *&%$^
4)Melewati blog kita dan menghentamnya secara senyap2 dgn cerita 2 yang tidak benar.

Saya bersimpati dengan nasib kawan2 blog saya. Pendapat saya konsep blog nie senang jer..ko tak suka ko tak payah baca... Mereka2 nie boleh kita kategorikan sebagai penjenayah siber. Menggunakan untuk kepentingan sendiri.

Yang kelakarnya..mereka takde isu apa2 pun. Tapi create isu tu berdasarkan isi blog kita semua. Entahlah...semoga tuhan tunjukkan jalan kebenaran kat orang2 macam nie...aminnnn...

hahaha...dzul ckp cuma PENGECUT jer yangtidakmenampilkan dirinya dan bermegah2 dgn apa yang dicuri.hihihihihi...betul jugakkan...

To All Bloggers...terus kan dunia blog anda...saya menyokong penuh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails