Tuesday, April 28, 2009

Ya Allah Rabbul 'Izzati.....

Ya Allah,

Hamba Mu yang lalai ini memohon, dengan penuh pengharapan, dengan merendah diri. Kau ampunkanlah dosa kedua ibu bapa ku. Ampunkanlah dosa sahabat2 ku, ampunkanlah dosa pasangan hidupku, ampunkanlah dosa kedua ibu bapanya, ampunkanlah dosa ku, ampunkanlah dosa muslimin dan muslimah yang lainnya.
Ya Allah Tuhan yang Maha Pengampun

Ya Allah,

Padamu aku memohon, murahkanlah rezeki ku. Berikanlah aku laluan ke arah mencari rezeki yang halal. Dalam mencari keredhaanMu. Agar aku sentiasa tunduk dan bertafakur, menyembahkan seluruh jiwa raga ku pada Mu Ya Allah. Kau permudahkanlah segala urusanku. Letakkanlah aku bersama orang2 yang beriman. Sesungguhnya kaulah yang mengatur alam ini, Tuhan Yang Maha Esa, Pemilik Segala Isi Dunia

Ya Allah,

Kurniakanlah aku kesihatan yang baik. Kurniakanlah aku akhlak yang terpuji. Jauhi lah aku dan keturunan ku dari sikap keji dan mungkar. Semoga aku sentiasa dibawah lindungan kasih dan sayang Mu.
Ya Allah tuhan yang RAHMAN....

1 comment:

Queen said...

hurm...this n3 menyebabkan aku dipanggil ustazah celup..just hate that BABI....marah other people panggil die BABAi..but did she realize that dia baru jer kata org lain ustazah celup just because posting some du'a?
hurm..other people said: itu syaitan la tu, menghina og yang menginsafi diri..

Semoga tuhan membalas...

Related Posts with Thumbnails