Monday, July 6, 2009

aku bengkak

ape yang bengkak?

mata aku
hati aku
jiwa aku...
tensennya.....

kalau orang nyanyi pelamin angan ku musnah..
aku boleh la nyanyi impian yang ku angankan musnah..
bolehla nyanyi lagu apa salahku.....

sebab apa?

sebab nak jaga hati orang....

nak jaga hati makcik2 dia..
nak jaga hati mak bapak dia
nak jaga hati mak bapak sendiri....
nak jaga hati kawan2..
nak jaga hati orang2 kenamaan...

tapi hati aku sapa nak jaga?
ini peluang sekali seumur hidup..
tapi aku terpaksa lepaskan untuk semua orang yang ada nie.

aku tak kata apa2..dah macam kata berjela2..
aku terangkan berjela macam aku tak buat apa2
habis tu nak buat macam mana baru puas hati semua orang?


aku?

datang opis dgn mata bengkak
dengan hati bengkak
dengan mulut bengkang

2 comments:

suezensuzanna said...

aduiyaii.....sabar je lah...dugaan nk kahwin tuh..huhuhu...btw....susah nk puaskan hati sume org...trust me..its hard

Beauty Touch said...

saba beb
ni sume dugaan...u dah hadapi lagik teruk darini kan..so let it go..g lantak la...u terus kan happy yea~

Related Posts with Thumbnails