Thursday, July 30, 2009

Keli bapak aku

Ini keli bapak aku.... dulu masa belum ternak keli teringin jer nak makan keli. Bila bapak aku dah ternak keli tak nak pulak kitorang makan keli....adoyai..mengadao2 punyo anak.....
Skang bapak aku nak jual.... RM3.50 sekilo..datang sendiri sapo nak.... Area Nilai, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang......

Sape nak datang jumpe bapak aku bukan aku tau...hehehehehehe.....aku balik weekend nie mintak mak aku masak keli masak lemak cili api. takpun masak goreng berlada....hehehehhee....


Ini baru satu kolam..bapak aku ade 2 kolam....hahahhaha...skang aku pun dah pandai memancing di kolam bapak aku...wakakkakakaka

4 comments:

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Sedap dapat keli goreng blada...mama....nak keli goreng blada...nyum nyum...kat umah mya pon ade kolam gak :) tapi kecik je untuk makan family family jer...bukan untuk di jual..sbb kami tak makan keli kedai...tak tau dorang bagi makan ape..heheh..

Lynda.CG said...

aaaaa...geli lah tgk keli byk2 tu..[tp mkn x plak geli kan]heheh

Queen said...

@mya : ini pun agaknyer semua dah muak makan..ehehehhehehe

@lynda : tak geli ah..seronot...tang bagi makan lagi seronot

Just Dila79 said...

sama lah kita punya bapak punya rumah pun ada bela keli....tapi nak makan punyalah susah sebab takder sapa nak tangkapkan...dulu masa ada anak buah senang je nak makan...skang anak buah dah masuk asrama....payah betul nak tangkap....kalo ada orang datang beli pun dia amik sendiri....hehehe

Related Posts with Thumbnails