Wednesday, July 1, 2009

Perjalanan yang panjang nak ke opis...

Hari nie perjalanan paling panjang untuk aku ke opis. Bangun pagi2 lagi. Kul 7 dah bangun...pastu golek2 lama sikit atas katil..baru hegeh2 nak bangun mandi..syampoo rambut....
Pastu tgh pakai bedak, dzul dah call suruh cepat.

Ya..hari nie kitorang ade misi....Sebab tu bangun awal...

Hari nie pagi2 kitorang pergi hantar bungkusan untuk our regular customer...Great Eastern Insurance....

Kali ni Hospital Assunta PJ. Memang la dekat jer dengan opis aku..tapi nak samapi sana ya rabbi traffic light...pastu paham2 jela masuk PJ state pagi2 buto nie...

Sampai jer dzul terus naik gi hantar...Aku takot nak gi hantar. Skang kan sibuk dgn Influenza A H1N1....erk..takot aku..masa nak masuk pun dzul ne scan dulu..buat simple fasr check up...aku tgk biasa jer die buat..die cma check org tu demam ke tak jer..huhuuhu...

Pastu dah sudah semua cepat2 dzul pecut..sudah lambat dah....

Macam biasala..sejak HP ku masuk bengkel....sudah tiada gambar2..huhuhu...
even gambar fruit gift basket tu pun takde....

takpela...aku ingat..besok2 aku buat lagi...




No comments:

Related Posts with Thumbnails