Tuesday, November 10, 2009

Apa yang saya masak?





Masa baru hari kedua kahwin, kami dah masuk umah sewa. Ape pun takde..ade dapur je...
Periuk segala baru angkat..takde peti ais, cerek pun takde...

Udahnya...pagi2 isnin ritu beli breakfast utk mama sekali....so makan pagi dah lepas...
Plannyer nak makan tengahari kat luar (sebab ingat nak kuar)....pastu boleh pulak lepas zohor bantai tido.....

sudahnya hubby bangun dengan kelaparan....tgk muka pun tau die lapar....umah ape pun takde...

sudahnya..benda pertama saya masak utk hubby saya sejak 2 hari berkahwin adalah



MEE MAGGIE KARI TARUK TELUR





ahahahhaha..nasib baik ade belen masa bujang dulu tau.... boleh la buat maggi bujang..sian laki aku....ahahahahhahaha....

Malam tu still malas nak masak sebab dah penat bershopping kan... hint2 la nak balik makan umah mama je..tapi hubby diam je....itu tandanya kene masakla...
hurm...pikir punye pikir (campur mood malas dan penat)...

Jadinya masak la ayam masak merah sama taugeh tumis air je...
Kebetulan member2 die datang ramai... Jadinya makan beramai2...
Semua puji sedap tapi die senyap je....

hurm...tak sedap kot..huhuhhu...
Pastu before tido tanyela....

"saya masak tak sedap ke tadi? abg makan pun sikit je"

"sedap, tapi saya penat sangat.."

pastu terus die ZZzzzzZZZzzzzzzz....


huhuhu...so hari nie ape den nak masak?.......hurm.....

6 comments:

fazemy said...
This comment has been removed by the author.
fazemy said...

Akak ingt tu megi yg ko msak. baru nak komen masak megi pun tak lepas. kembang! huhu

Fatt Chin Choy said...

penat pindah rumah baru
kesian

hehe

Beauty Touch said...

emy ko ni mengomen je yer..hahhahaahah

suezensuzanna said...

hahaha...sedap2

izma said...

hehe.. jadi la.. aku dulu hari 1st masuk rumah sewa lepas kawen pon sedih gak, dapor pon belum ada.. pastu bila dah ada dapor, kali pertama masak untuk hubby sardin n telur dadar je.. makan atas lantai sebab umah belum ada apa *sob* *sob*

hehe, tumpang lalu tuan rumah.. :D

Related Posts with Thumbnails