Thursday, May 5, 2011

Bila sakit tekak terbang

Bila sakittekak terbang..demam pun datang la...  dahteragak semalam..sakit tekak sangatteruk...

Malam tadi singgah klinik.  Alang2 jumpe doktor scan sekali lagi.utk tgk baby..  dan dpaatkan gambar scan sebagaikenangan.

Doktor Anil pun cakap macam _____________......  tapi die tak berani confirmkan...takpe..paham..benda2 dalam perut ni macam benda alam ghaib la jugak..  Die siap pesan..kalau keluar nanti bukan genital yang sama...jangan tak ngaku anak plak..ahhahhaha.....

Dah siap2 dapat ubat utk demam + Flu... 

Malam tadi balik tu...panaskan lauktomyam..masak sayur..goreng telur....makan malam..itupun paksa2 sebab rasa nak pitam dah....

Jadi semalam lepas mandi yabang terus suruh rehat...  Sebelum subuh tadi dahterjaga...  panas sangat...  kejut yabang..die rasa kepala..die kata panas sangat...demam ni...

Diela..amikkan ubat..  letak tuala basah atas kepala......  Pagi tadi gagahkan juga ke opis..  Ni masih rasa nak terbaring.. 

Bfast pagi ni cuma roti sapu mentega kacang..  dan minum air kelapa muda beli kat pasar pagi tadi..air kelapa muda ori..takde gula takde sejuk..  harap2 demam kebah la...  sian kat anak....senyap je die sejak semalam..risau jugak...

Bila sakit tekak terbang..demam pun datang la kan..

5 comments:

gedek! said...

tomyam + masak sayur + goreng telur...

demam-demam pon boleh tahan selera...?

Yabang masak ke?

(cepat semboh, ya babe)

Queen said...

pokcik gedek : isteri demam2...selera takde pun..masak tetap kene ikut selera suami..hahhahhaha..kalau ikut nasi bubur sama ikan bilis saje....

arryani said...

nasi bubur ngan ikan bilis lagi sdap kalo mkn time2 cenggini..

Pas tu buat kangkong belaca..
ada plak ikan masin..telor masin..
alamat mkn mcm org tk sakit la jwbnyeee.. ;D

Just Call Me Bitt said...

speedy recover nik!

Softtouch [Hanim] said...

semoga cpt sembuh nik...biasnaya mcm tulah kalu skaitb tekak tu mesti nak demam..

Related Posts with Thumbnails