Thursday, January 19, 2012

Kalau dulu lapang..sekarang hazab....



Tengok kembali gambar raya 2 tahun lepas...  ruma masa tu CLEAR..ape perabot pun takde..  masa ni tak sampai 1 tahun kawin pun lagi..  hampir setahun..  Anak pun xde..preggy pun belum


Lapang okeh....lapang dari hujung sampaihujung.... 

Sekarang tgk..dengan dining table lagi...dgn sofa lagi...dgn bean bag gemuk lagi...
Nak bergerak pun susah...sekarang dgn sufiyyah dah mula melasak..berguling2 masuk bawah mejanya..

Rasa nak tolak ke tepi semua perabot..dengan harapan rumah kembali lapang..

Mimpi jela kot..mana nak campak semua tu..  =p

8 comments:

rATu kEBaYA said...

samalah nick.. mula2 lapang sampai nak main bola pun boleh.. Sekarang nak lalu kena kuis2 dulu baru dapat lalu.

~ana~ said...

nik, sama la...rumah akak pun mcm tuh..hu3x...

Munnafendy said...

hehe kelakar komen ratu kebaya

kena kuis2 baru dapat lalu =D

Qhaifa Nur said...

kalau rumah gitu suka simple...

cheqna said...

erm...
insyaallah..ada rezeki dapat rumah lagi besar...insyaallah..=)

Mimy Hamid said...

umah nik kat mana...heheh mcam pernah tgk je lokasi dalam

Bitt (double IS) said...

owhhh ada saya laaa....ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

owh nik kalau rumah saya kann lagi la...bawah jek ok atas sendiri mau ingatt...ahhahhhahaha

mesti comel dia duk bawah meja kan ;)

cikbedahlaser said...

aku dah kawin nak masuk 4 thn.. umah sama je mcm masuk dlu.. hahahahahahahahahhahahahahahahahaha

Related Posts with Thumbnails