Thursday, January 17, 2013

Promosi Design Header RM15 MyKhalish.com

terpandangkan promosi ni..

yeah..  saya agak addict tgk promo2 gini

walaupun say aboleh buat sendiri.
tapi y not this time bagi pada yg pakar utk buat benda yang sememangnya dalam kepakaran beliau kan  =)



nah..rm15 je..  jangan lokek sangat kalau hasilnya memuaskan hati kan..  =)


saya cuba2 nasib utk blog personal ini
dan juga utk business saya..
mana tau kalau ok..
boleh buat utk fb makeup saya juga  =p
20 orang je tau..
saya rasa 2 dah selesai
maksudnya ada lagi 18 tempat kosong

kalau normal rate adalah rm30..  =p
banyak tu boleh jimat.. (dasar cheapskate..hohohoho)




cara2nya mudah je

Cara menempah:
Untuk Blog1. Buat satu entry dengan tajuk Promosi Design Header RM15 MyKhalish.com2. Letak banner di atas ini dalam entry tersebut dan link ke entry ini.3. Follow MyKhalish.com4. Tinggalkan link entry dalam ruangan komen.5. Email kami spesifikasi header anda (Tajuk, Warna, Gambar dan lain-lain)
Untuk Facebook1. Buat satu status Promosi Design Header RM15 MyKhalish.com2. Juga sertakan banner di atas dalam status tersebut3. LIKE page kami Facebook.com/mykhalish dan tag kami dalam status tadi4. Email kami spesifikasi header anda (Tajuk, Warna, Gambar dan lain-lain)
*Anda boleh buat kedua-duanya atau salah satu.
Email kami: info.mykhalish@gmail.comUntuk urusan pembayaran, kami akan emailkan cara-caranya.



Senang je kan..
moh le kiteee

2 comments:

Dee said...

murahnya..

MyKhalish Journey said...

Terima kasih sudi join, nanti dah siap kami update k. :)

Related Posts with Thumbnails