Wednesday, August 19, 2009

HIV Test Part II...


baru balik dari wat HIV test..malam nie dzul kene gi jumpe tok kadi...wakkakaka.....
boelhla gi ngorat malam nie kan...

Keputusan HIV..Dzul dan aku negatip....

Tadi dzul bertanya beberapa soklan bangang...

"ini die tulis pe ni?"----sambil merujuk result----

"die tulis, kita takde HIV la.."

"owh...so, bolehla kahwin?"

malas aku nak layan...

"nie kira proceed la nie?"

aku jalan jer menonong sambil angkat penumbuk....malas aku nak layan..huhuhu...
Dzul dah ketawa2 kat belakang..suke betul die kalau dapat sakat aku kan...
menyampah!

Tapi korang nak tau satu rahsia....
Adela orang tu kan..
Masa penolong pegawai perubatan tu nak amik sample darah...
Orang tu boleh tanya...


"bang sakit tak?"

"iisssyhhhh...sakit dik...tahan ye..jangan nangis tau"

"adeeeehhhhh"

"sayang...sakit...."


hahahahha....aku kat belakang da ketawa guling2....
dasar penakut dgn jarum..
besok dah kahwin tak nak dgr kata..
aku nak bawak jarum injet yang besar tu..
cocok bontot die...


wakakakkaka


Related Posts with Thumbnails