Thursday, October 22, 2009

Diskriminasi ke atas wanita



Kalau di jalan raya

wanita mesti kene buli.. Main potong line ikut suka hati.... Pastu main himpit2. Kalau lambat sikit kene hon macam kereta tu langsung tak bergerak. Pastu suka suki kuar simpang...
Kalau lelaki macam tu takpe... nak cepat kononya...
Kalau perempuan macam tu, kata kami nie tak pandai bawak kereta la..lembap la..


Kalau di tempat kerja..

Lelaki boleh je gi isap rokok dulu la... Gi borak2 la..takpe..
Kalau pompuan duduk bersembang..baru nak tanya khabar....

"ha...mengumpat la tu"




Kalau untuk apa2 urusan temu janji....

Kalau pompuan yang kene buat..habis2an kene buli...

"ala..awak drive pergi area S*** K******** la....dekat dgn umah saya "

Kalau lelaki call...

"Kita jumpe tgh2 la...orait..dekat sikit, senang utk ko.."




Saya cukup hangin dan cukup terkilan hokeh... Nampak macam saya nie plak yang susah nak deal dgn org...

Dzul siap cakap tadi...

"abang cakap dgn die, ok jer....semua alrite..ok je..."
(dgn nada berlagak hokeh!)

".........................."





Sekiranya org yang makan cili terasa pedasnya tu baca entry nieyh..saya nak bgtau... Awak tu saya yang bayar!!!!!!.... Jangan layan saya macam sampah....







Sekian entry emosi dari saya

6 comments:

sI tEDI said...

wah!!kalau dia berbayar.. betul! di akena ikut cakap n cara kita lah

Queen said...

apakan daya.....saya wanita...cuma mampu tahan saja...kang kalau dah meletop..kan ku adukan pada bos dia saja..huhu...geram tak hilang lagi

LiNda said...

Fuhh! n3 yang penuh berasap .

akak pun dah rasa hangin satu badan..

eh eh. sorry ekh.. terlebih emo.

sis_nita said...

urmmm..

perhatian..

kalo nampak seorang wanita kiyut bawak kete pesona baru kalerr itam..

harap sumerr pemandu ketepi..

sbbb..

akak pembuli jalanrayerr..

tak blehh dkt sgt ngan kete baru akak..

huhu!

Queen said...

ahahaha..kak nita....sila highlight ye..

kereta persona BARU kaler hitam...

weeee....tergelak dok saya baca komen akak...


kak linda..saya nie dah nak naik hangit sudah nieyh..hahahha

Diarihatiku1976 said...

weh...berasap dgr n3 ni.. aku wanita kuku besi ekk.. ahahaksss...

Related Posts with Thumbnails