Wednesday, October 14, 2009

inilah dunia sekarang



Tadi blogwalking feen, ko jgn marah aku,tadi kata mata bengkak,susah nak membaca...larrrrriiiiiiiiiiiikkkkkkkk

dan aku terjumpa sesuatu yang buat air mata aku mengalir lagi. Lagi2 dgn masalah yang menimpa kini...aku jadi lebih sensitif. Tapi hakikatnya..inilah masalah yang terus-terusan aku cuba lupakan...

klik sini utk tahu apa dia


cerita dia sejibik sejebon aku.....ade beberapa jebon je yang kurang tepat....
tak tepat dari segi apa? mak ayah aku tak demand mintak yang bukan2....but still, belanja kahwin semua adalah masalah aku.....
mak aku je agaknye kesian tgk aku..makan bercatu...bantu2 sikit....
kemudian aku tebal2 muka mintak kakak ipar sponsor sikit..dalam seratus dua...

yang lain..semua duit aku...


nak tau detail, tak dapatla...aku kene jugak simpan sikit2 rahsia kerajaan nie...tapi kalau korang nak tahu ape masalah kami dalam mendirikan masjid ni, boleh baca entry kat atas tu...

ok lah...yang lepas tu lepas...
aku dah tak nak pikir...
yang penting aku tak susahkan org lain...

3 comments:

sI tEDI said...

Queen!! Semoga semuanya di permudahkan dan berjalan lancar. InsyaAllah

sis_nita said...

urmm..

takpe dik..

yg penting..

kita dapat setelkan masalah kita sendiri dgn usaha dan susah payah kita sendiri..

tanpa bantuan yang sepenuhnyerr dari org len..

tu kira BANGGA tuk mengaku yang kita ni manusia bermaruah..

Queen said...

tedi : insyaAllah...

kak nita : betul...usaha sendiri dan jgn susahkan org lain...tapi yela..kita susah..ade lagi yang lebih susah...

Related Posts with Thumbnails