Wednesday, September 16, 2009

window shopping raya







rasanya dua hai lepas..ada ajak dzul pergi WINDOW SHOPPING raya...

laju je dia kata..

"aik..harituh kan kita dahdeclare takde shopping raya untuk tahun nie.."

"ala...window shopping je...nak jugak merasa..padahal tiap2 tahun pun rasa kan..mengado"

"...................."

okey..conversation takat tu je..maksudnya tiadalah window shopping sekalipun..sedey tau....huhuhuhu......aku tak kira..walaupun secara online..aku nak tengok jugak..nak jugak berwindow shopping..huhu


semalam terajin plak buat kuih raya...ala..buat cornflakes madu je...dapatla dua balang...
tapi seyes..aku rasa kualiti cornflakes tahun nie macam hampess jer.....tak terasa cornflakes dia..huhuhu.....
pastu masa balik last week cik dah kuarkan order kat ain..buat brownies utk rayo....
ingat nak pi cari telur itik..nak mintak cik buat kek apong..hehehhe...


raya nie tak berapa meriah....takde wit..baju pakai la yang tahun lepas punya...huhuhu..takpela..syukur..ade orang yang lebih susah dari aku kan....
utk adik je ingat nak belikan kasut raya utk hanim sebab aisyah dah dapat banyak sangat hadiah raya nieyh..sian plak kat ha....malam raya lah ingat nak bawak dia gi giant kita gi shopping raya ye ha..cian ha....


tanya cik nak masak apa pagi raya..cik kata tahun nie cik nak masak kuzi jer..huhuhuhu....harus aku gi melantak rendang kat umah bakal MIL kan..hahahhaha...diorang ade lemang lagi semua bagai..ahhahahaha
Aku just request cik nak makan jugakla nasi impit sama kuah kacang....ade rendang dapat sikit pun jadikla...huhuhuhuhuhu...
takmolah aku kuzi semata tamak betul la aku nieyh

so bila request harusla dihulurkan duit juga barang dua tiga not biru hijo itu...huhu.....


duit tinggal bulu2 jer dalam bank...sempat ker nak cover semua....
aku rasa harus nanti lepas raya aku makan maggie jer..huhu


utk adik2 sekalian..duit raya korang tahun nie kalau dapat tu sila la bersyukur walaupun seringgit okeyh..jgn nak banyak demand..aku rotan kang..takpun taruk mercun dalam seluar korang masa korang tido..wakakakakkakakaka



adeeeiiiiiyh/...sape nak buat amal jariah........sedekahkan la aku rendang barang semangkuk dua,....huhuhuhuuuuuuuuuuuuuu







.......................................................................................................................
UPDATE PENTING!!!

tadi dzul gi dbkl naik bas je...pastu lalu dekat chow kit..nampak baju kebaya indon yang aku dok berkenan tu......cantek2 katanya...
udahnya die racun aku suruh cuti besok untuk pergi shopping..
harusla aku bagi sedass kan...
haritu kata tak boleh..huhu...
nie die plak yang sibuk....ade duit ke bang?kang mengalir duit yang nak buat bayar persiapan kahwin nie kang...
jgn dicabar iman aku yang sejengkal nie je..kanga ku TERborong semua karang..huhuhuuuh

hurm..nak cuti ke tak....

2 comments:

yaya said...

wah dpt green light beli baju kebaya siap soh cuti, ape lagi grab da opportunities! selamat hari raya!

Queen said...

hahaha..tapi takde mention siapa yang bayarkan....jadi terpaksa bersedia poket kita yang bocor.hhahaha

Related Posts with Thumbnails