Tuesday, December 21, 2010

30 = 2.5

Yabang semalam cakap..  umur 30..dia akan realisasikan cita2 die...(apa die tu tak payah cakap la kan)..

The best part is..ayat2 die yang agak menggujat jantung dan jiwa

" Umur 30 nanti abang boleh la beli *****....masa tu anak dah 2...eh..bukan..anak dah 2 nak masuk 3 dah..ok la tu"

"Ha???   2 nak masuk 3?..  erk... abang nak berapa sebenarnya ni?"

" Eh..ok la tu..dua tahun 1 anak...  Dapat 5 ke 6 ke ok la"

"Gulppp...."


Uwaaa...yang stau dalam perut ni pun saya masih ngeri nak beranakkan die (motif?)...  Takkan la nak mengandung je selamanya kan..

Ni Yabang dah berkira2 anak 5 6 ...aiyooo...

Saya bukanlah bagus dengan kanak2....  Dan saya tak bermimpi ada anak yang ramai..  Cukupla saya pening kepala ada adik yang ramai..huhuhuhuh




Ketika enttry ni di taip..saya demam..huhu (auto publish entry)

5 comments:

Yan said...

samela demam huhuhu

Softtouch [Hanim] said...

man atau nik, reseki ada anak ramai..xpe nik test satu dulu yg bakal kuar tu, tgk dia nk seramai 5 6 org tu tak..heeeeeee

Pinky Angel said...

wah..planning xhengat. hehe

gd luck

A D I A said...

itu merancang masa depan namanya, bagus2. get well soon ye.

Mimy Hamid said...

at least ko dah pregnant kan...best nyaaaaaaaa

Related Posts with Thumbnails