Wednesday, December 22, 2010

Tiba2 je rindu pada air tangan cik

Tadi duk BW..  tanpa meninggalkan jejak..
Rindu nak makan masakan CIK (my mum)....  Ape2la..janji cik masak..

Nak makan budu yang cik tenyeh cilinye..nak makan ulam yang cik petik ulamnya..
Ikan bakar ke...  Takpun dapat makan salad dressing denga sos peanut butter..  sedapnye lah hai..

Kalau cik maska gulai ke..  ayam percik ke.. Memang terangkat je rasanya.... 

Owh..rindunya..

Tapi kadnagtutak sampai hati nak suruh die masak..  kadang die masak beria... Lepas tu nik makan sikit je..sian cik..

Kalau dapat makan dadih cik masak pun sedap kan..

Uisshh...rindu kat cik ke..rindu kat masakan cik..tak tau la..

Yang penting rindu...

Sambal tempoyak cik pun yummehh sangat..



Kuih cek mek molek cik buat pun sedap...aiiiihhh.......


Kene balik ni..  Tapi Yabang tu tak selera sama macam kitorang semua..  Kang cik masak kang die makan sikit je..
Dahla cik tak bleh menantu die makan sikit..

Harus balik sorang je ni..  Boleh pepagi gi pasar pagi dengan cik..  boleh bgtau siap2 nak makan kuih ape..  hehehheh

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

dah teringin tu kena usahakan tu..


jumpa cik dengan kadar segera..
dekat je kannn..

Yan said...

balikla... dapat merasa skit wat lepas kempunan tu

gadisBunga said...

disebabkan kite baca ni mssa tgh lapau, maka haruskah kirenya kite gi cari makanan sekarang.

p/s: awat nik panggey mak tu cik?

Nafisa81 said...

balik la...balik sorang pun takpe...boleh manja manja sikit..

eynda said...

Pembawakan baby le tu hihi...

Softtouch [Hanim] said...

mcm bunyi mngidam je nik...:)

Related Posts with Thumbnails