Monday, December 20, 2010

Angin banyak sangat kot

Semalam lagi perut ni dah bergelora.  Walaupun semalam takde miss makan pun..  Pagi bfast nasi goreng..  Tengahri lunch nasi dengan ikan singgang.. Petang sesah kek dan rempeyek sambil meredah jem di NIRWANA...

Malam makan lagi nasi dengan ikan talapia goreng...  Malam tu supper pulak fries..  Ha..sebelum makan fries tu pun dah bergelombang dah perut tau..  Kepala pun dah sakit2 masa tu..  Malas nak layankan sangat...

Pagi ni goreng fries lagi utk bfast.. Tapi pening makin kuat..

Jadi hasrat nak BW pun tertangguh..  Rasanya badan saya mengalami KERACUNAN atas PENCEMARAN CAHAYA yang berlaku ni..  kat opis kan banyak sangat lampunye..  Huissshhhh

Kalau ada BW pun mungkin tak tinggalkan jejak kot...huhu

OK..dah pening dah.....OUT...

5 comments:

Nafisa81 said...

jangan makan benda berminyak banyak sangat...

Dee said...

pedih ulu hati or gastrik adalah biasa bg ibu2 mengandung..

Just Call Me Bitt said...

sian nik...eh p nirwana buat ape??? banyak sangat makan benda goreng2 kot..

cikbedahlaser said...

take care.. ati2 d jalanraya

Softtouch [Hanim] said...

sian nik...betul kata dee angin2 dlm perut tu mmg biasa utk pompuan peknen..

Related Posts with Thumbnails