Thursday, July 29, 2010

Shuh....Shooohh..pi jauh2..

Saya demam..

batuk

Selsema

Sakit tekak

Badan lemah


dah 2 hari berturut2...


Shooh..Shoooh...pi main jauh2 demam..

saya tak suka demam macam ni...Sebab ianya lama dan berpanjangan.

Baik demam teruk sekali...Sehari je dah baik...

Saya tak suka demam macam ni...

Sebab nanti Yabang marah saya..

Dia kata saya demam macam ni tak best

Agaknya sebab dia kene amik air sendiri

Tolong saya kemas dapur..

Kene tolak time nak peluk saya...

Kene dengar saya mengerang time tido sebab tak selesa.

Kene jaga saya...Agaknya sebab tu dia tak suka


Shooh...demam...shoooh.....pi main jauh2...

Saya nak sihat seperti biasa...

Tapi kan demam..

Saya tetap bersyukur saya demam

Itu maksudnya saya masih hidup utk menikmati dunia ini

Itu maksudnya saya bukanlah robot..

Itu maksudnya saya manusia biasa yang merasa setiap kesakitan untuk mensyukuri nikmat kesihatan

Terima Kasih demam

Kerana memberikan saya pengalaman yang berbeza.

Allah tidak menciptakan kamu sia-sia...



Ya Allah...kau kurnia kanlah aku kesihatan yang baik..

Aminnn....

7 comments:

mrs.ecam said...

x sehat ek....ghajin2 mkn obat ek...rehat cukop2 x yah wat kje umh...suh jek yabang buat sume...suh skalik die mskkn bubo ek...leh manje2 sket time dmam nih...hihihihi

Queen said...

mrs ecam : takde maknanya....masak tetap masak.....kerja rumh tetap kerja rumah....huhuhu....itulah..kalau demam yang tak boleh bangun tu..bolehla nak bermanja2..kalau demam yang gini..dia buat tak heran je

Ezzah said...

alahai kesiannya. semoga cepat sembuh!

cheqna said...

cepat sembuh ye yang..=)

atty's said...

semoga nik cepat sembuh ye..

Yan said...

shian dia domam...
minum air byk2... rehat puas2...
moga cpt pulih..

Dee said...

get well soon nik..

Related Posts with Thumbnails