Wednesday, January 19, 2011

doyan oh doyan

Semalam ate balik lewat dah kan....Keje banyak gile..nyampah....

Lupe depan ada pasar malam...  Kebetulan Makcik Zah dari Perak turun lagi..harituh panggil makan laksa...pastu panggil makan mee udang pulak kali ni..

Sekali masa sampai je pasar malam depan opis tu..tgk ada lori duriaaaaannnnnn...diulang dgn caps lock
DURIAAAANNNNNNNNN......

fuiyo..kat situ jugak loncat2....selalu takde..sebab sekarang kan bukan musim.  Sekali tanya die kira timbang kilo..

Takdelah amik D24...kopak mek..  ate sekilo pun dah RM20...
Amik Durian kampung Pahang je..  Sekilo RM8...
Beli 2 biji...tawar punya tawar..punye tawar....  dapatla 4 kilo tu RM25 je..

Pastu baru terpikir..cane nak bawak naik motor...motor yabang tu bukan ada raga....
Rupa die lebih kurang gini


 Tapi yabang nye hitam strike merah.....pastu buruk sikit..muahahahhahhaa..matikla kalau die bacani...siap kutuk si boboy buruk SIKIT..hehehhehehhe....huihuihui...tak pasal2 den kene balik jalan kaki ni kang..

OK2...ada nampak raga?..takde kan..dahtu...seat belakang adalah limited..ponggong besar sikit..memang terkeluar dari motor...ciitt...

Jadi bayangkanla semalam saya pangku 2 biji doyan atas peha...huaaaa......seb baik jacket saya tebal..jadi ada alas sikit2..letak kat pinggang gitu...  Kalau tak..mau balik badan saya kempis...bocor dek durian...


Hari ni badan kempis sikit....sebab semalam dah kene cucuk dengan doyan..demi anak ku sayang...mummy rela badan kempis kene cucuk..asalkan dapat makan doyan dan pulut....



muehehehhehhe (sendiri mengidam sendiri pangku la kan...ngeee)

6 comments:

Dee said...

jgn mkn byk sgt tau..org preggy mudah kena high bp..takut pening2 lak nti..mcm k dee selalu ckp..bersederhana..hehehe..tp mmg jeleslah mu dpt mkn doyan ngan pulut tatkala bkn musim ni..

atty's said...

nasib le nik tak letak gambar doyan tu ..kalo tak..mau meroyan kty nengok nya .

A D I A said...

haah tgh preggy ni jgn makan byk, nak rasa2 tu boleh la, kang terliur pulak anak dalam perut tu.

kena cucuk? cucuk unt apa ye? insulin?

NM02 said...

ah sedap ah sedap....

Softtouch [Hanim] said...

ALhamdulillah dpt lah apa yg diidam tu...sedap nik...

LiAnA said...

uit tahan perut mkn durian yer.. jgn byk sgt kang berjoget baby dlm tu hihi

Related Posts with Thumbnails