Wednesday, January 19, 2011

Udang XXXL size


Besar tak besar la udang tu..baru betul2 mee udang.....  Udang die besar lagi dari tapak tangan..memang shocked gile nampak udangtu..tapi saya tak habes makan pun..sebab makcik zah buh banyak sangat.... 

Tak tau la kalau orang lain penah jumpe lagi besar dari yang ni..(lobster tak kire aaa)....  tapi memang besar betul udang ni..saya tak penah jumpe

Maceh pada makcik zah yang masak sangat sedap tu...  Memang sedap la sebab de dulu ada kedai akan lagi kat penang tu...

Sayang betul die pada anak sedara die nan sorang ni..hahhahahahha........  tiap kali die turun dari Perak..masak sedap2 mesti panggil kitorang datang makan....  =)


Maceeeeehhh..lain kali panggil lagi...ngehngehngeh

7 comments:

CatlinaFly said...

salam..nik. jemput join contest kalau sudi..:)

http://kedaigambarkami.blogspot.com/2011/01/new-year-giveaway-part-2-maternity.html

dan

http://kedaigambarkami.blogspot.com/2010/12/new-year-giveaway-by-kedaigambarkami.html

Mimy Hamid said...

mak ai besor nya....best nya weh ko makan...kenyang la...mana nak dapat ek besar gini...adoi terbayang kalau ratah ni

i_sofia said...

uish. meleleh air liur nih..
makcik zah tu dari perak area mana? kalau pantai remis senang sgt la nk dapat stok udang xxxl nih.. :)

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya nik...besar tu kalu sbesar tapak tangan....

chenta said...

lapaaaaaar!!

D Awana Design said...

tgh mengidam ni la leh mintak2 ape2 je makanan... yum yum yum

Just Call Me Bitt said...

ade buat entry pasal udang besau tapi macam lama lagi nak keluar..hehe perghh saya suka udang besar...tapi tak boleh makan banyak daaa hehe

Related Posts with Thumbnails