Wednesday, October 6, 2010

Aku cuma mampu mendoakan yang terbaik utk sahabat ku

Kepada DIA....

ya...kamu..

Aku tak tau apa sebenarnya yang berlaku...dan aku cuma mampu berharap yang kamu di pihak yang benar..

Sebagai SAHABAT..aku tidak membenarkan ape yang SALAH...dan tidak menyalahkan apa yang BENAR.

Aku cuma mampu berdoa agar kau selamat dari segala duka dan malapetaka..  Agar kamu sentiasa di jalan kebenaran.


Berikan aku sebaik2 penjelasan bila kamu bersedia.  Aku perlu tahu apa yang berlaku dari pihak kamu.

Ingat....aku tetap sahabat...dan akan sentiasa di sini mendepangkan tangan menghulurkan bantuan tatkala kamu perlukan...








Pssstt....politik itu busuk dan kotor..dari dulu aku memang bencikan politik!

3 comments:

gadisBunga™ said...

tak suka politik jugak!!!

NeenaAnuar said...

memang pun.. dari politik boleh bertukar menjadik fitnah.. nauzubillah...

Yan said...

macam paham tp macam tak pahampun ade..

takpela.. me too doakan yg terbaik jugak

Related Posts with Thumbnails