Wednesday, October 13, 2010

Kemalangan Ngeri KM223

Saya tak sanggup menulis entrytentang kemalangan ngeri itu..kerana setiapkali saya membuat review dan membaca akhbar tentang kemalangan ngeri itu...

Tiap kali saya melihat mayat2 manusia yang bergelimpangan dan hancur remuk..

Di balut dengan plastik hitam dan dilitupi kain putih..

Ingatan ini melayang pada arwah atuk saya...dan hati saya kembali sebak dan pilu...

Ketika melawat blog someone (tak ingat nama apa)...  mengimbau kembali saat2 di kampung dengan atuk..

Saya mulanya gigih bercerita pengalaman kelakar di kampung dengan atuk..dengan motornya..

dan di akhirnya ayat...baru saya tersedar..atuk....dah tiada buat selama-lamanya..dan saya......saya tak sempat menatap wajah nya buat kali terakhir..


Betapa saya rindukan atuk kala ini..

Doa saya agar atuk saya di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan bertaqwa..  Amin ya rabbal alamin..
Related Posts with Thumbnails