Monday, October 25, 2010

Kenapa dah hilang?..merajuk lagi ke?

Saya tak pasti maslaah saya ni boleh diselesaikan dengan satu click sahaja...  Pasti perlukan cara lain..

Minggu lepas kalau tak salah ..  Facebook ada problem sikit..tiba2 margin lari kan..  Tak taula kalau orang lain tu alami jugak ke tak..  Tapi saya dan Neena alami benda tu sama (saya tau sebab Neena comment pada updated status saya)...


Sejak pada tu...saya mengalami masalh ni..

Link 'VIEW COMMENT' saya dah hilang..huhuhu...  Ala..kalau kita click view comment tu kan..nanti die terus direct ly link kan kita pada comment2 terbaru..

Kalau dekat personal punye takde masalah..  Tapi utk butik punye ni..  Agak bermasalh sebab Saya tak terima notification tau utk sebarang komen2 pada page saya (yang ni pun tak tau kenapa..ke memang macam ni?)..
Jadi penting gile link 'VIEW COMMENT' ni...sebab memudahkan saya monitor sebarang comment baru.  Manalah tahu ada customer yang leave comment pada picture kan..  Kang die ingat saya tak layan pulak..  Tapi hati ni memang runsing sangat..huhu

ADa sesiap yang boleh bantu saya?..  Bantulah saya..  Saya memang dah buntu nieyh....
Sob..sob..sob..

6 comments:

cikbedahlaser said...

aku rasa ni ade kaitan dgn update yg FB buat la...ko tgk la..
byk bnd die tukar..agak nye masa tukar2 tu..die lupe nk masukkan utk view comment tu....

try tgk..leh wat aduan kt fb nye team management tak??? ade kan?

Dee said...

alamak..x taulah pulak..tp lately FB mmg byk benda tukar..x best..

Queen said...

cik bedah : ada try cari..takde pun form tuh...tensen siot...
kak dee : tak suke kan..dulu dah tukar..ni tukar lagik..lempang gak FB ni kan..kalau tukar tu tak susahkan kita takpela.

fazemy said...

Lg satu klw org komen kat photo kita kan takleh nak delete dah. Blh "like" je kata2 dia. kdg dlm ramai2 komen ada sekor yg komen tak membina. nak delete dah tak blh dah. huwaaaa

Nik..ko settingkan sbrg update kat fb ke email ko. ko akan trima kat email klw ada org komen ke..tulis kat wall ko ke.

gadisBunga™ said...

fb tgh update setting tu. sabar ye... :)

Bitt (double IS) said...

alamak bila baca entry ni saya check kat biz page saya pon cenggitu...adesss susah la cenggini kan..so kena letak notification dlm email balik la lepas nih...kalo x konpem tak perasan nanti nik

Related Posts with Thumbnails