Thursday, October 28, 2010

Berangan la sekejap..Buaian baby..Buaian Aqiqah

Saya memang suka berangan..  Berangan itu adalah best..  Tak kira la angan2 mat jenin ke..  Mat deghih ke..  Mat Kool ke..  Berangan sesuatu yang indah kot.  Nama lagi berangan..  Yang indah2 sudahla..heee  (adeke org berangan benda sedih?..Gile psycho)

Ni salah satu benda yang aku suka berangan...  Baby Cradle...  Atau nama belacan wal budunya..Buaian bayi...
























Ada macam2 pesen..  Macam2 jenis..Owh..sebab banyak sangat..aku kredit semuanya kat google jela..heee

Best kan...  Kalau dapat ada satu blik utk anak ada cradle gini..harus aku yang masuk dulu rasmikan..


Tapi berangan je tak guna kan...
Maka saya pun bantulah orang lain utk bagi baby santek,...

Dengan buat macam ini


Masa beli cardle ni..saya tamak..beli sampai dua..konon2nya satu nak sewa..satu lagi nak beli untuk anak sendiri..hahahah...

So skearangsaya ada satu tak berhias..satu lagi dah siap hias....

Gile awalkan..  BERANGAN la katakan.....  =)

5 comments:

Ilyana said...

xslh berangan.. ;)

Kimi xpnh ada baby cradle. baby cot pun xpakai. hurmm..kalo dia nmpk buai pun dia jakun, apekebenda la tu

fazemy said...

Fuhhh mcm2 ado. Smpai 2 ko beli Nik. Dasyat punya preparation tuh. hehe

cikbedahlaser said...

aku suke yg tu...yg tuu n yg tu gak...
ehh yg gantung putih tu aku pernah tgk kt katalog shopping utk baby german.. gile jap aku tgk...terus rasa nk beranak pinak...

tp yg besi tu gile bahaya... tajam2..
yg hijau tu nice..ade tpt mak dodoi ank lg... best2...

aku nak beranak...berangan2

SYANI said...

anak aku pakai buaian spring biasa tu jer...

gadisBunga™ said...

hobi tu berangan...hihi

Related Posts with Thumbnails