Tuesday, October 19, 2010

Setahun dah ke?..macam baru semalam je ..heee

Mood adalah excited...sebab......tgk la ticker dekat bawah blog saya nieyh...ni saya tempekkan khas kut sape2 malas nak scroll sampai bawah (macam tau2 je sebab awak pun cegitu kan..)
Lagi 2 minggu saya akan menyambut Ulang tahun perkahwinan kami yang PERTAMA...

Owh..tetiba rasa sangat teruja...  Dulu duk tengok orang je sambut annivesary..  Kali ni sendiri la nak merasa kan...ecewaaahhhh

Tuela..dulu masa couple lagi dah getik..annivesary la kunun kan..heee...

Cuma kali ni tak pasti la nak buat apa..ingat nak pergi vacation..  Saje lepak hotel..candle light dinner ke ape ke kan..  Ate..kalau peod..harusla musnah harapan kan.  Lagi terseksa jiwa raga adalah...Yela..duk menahan getar je...ecewaaahh..

Walaupun dah setahun..tapi rasa sekejap je..  Tiap-tiap malam masih lagi tidur bawah ketiak Yabang..  Situ jela tempat saya..  Semalam die masih merengek2 nak tido macam baru2 kawin dulu.

Pagi tadi saya masih lagi mengada2...  Macam baru 2 hari kahwin... 

Semuanya masih terasa baru sangat...  Semuanya masih indah..  Rasa macam waktutu STOP macam tu je... 

Dia masih melayan kerenah saya everytime saya sakit perut...  Masih lagi bersabar everytime saya membentak2.. 

Dan saya masih lagi melihat dia dengan pandangan yang sama seperti setahun dulu...


Owh Yabang...I LOVE YOU SOOO MUCH....  SAyang sangat pada kamu..  Cup..cup..cup...



Tak sabar nak meniti hari..  Hoorey...  =)


Pssstt : yabang kata dia akan bayar apa je yang saya plan / order...cepat2..ada sesiapa punye idea?...heee

8 comments:

cheqna said...

wah..jeleh i tau..
huhuhuhuhuhuhuhuhu
mintak je pape..bila lagi..hehehehehehe
semoga anda berdua bahagia selamanya ye =)

cikbedahlaser said...

Waaaaa sukak sukak...
time 1st annvsry adalah time paling best...kan kan kan...
eee seronok nye...

hargai lah hdup berdua selagi belum berlapan...heheheheh

ape lg..mintak la... dok hotel 5 bintang...dgn layanan 1st class... siap spa n belaian manja sume..

aku dh 2 kali annvsry... dua2 kali dok umah tido je... sama mcm masa hanimun dlu.. tu je sarip nak..eheheheheh x merasa ko merayap...

wishing u all the best.. semoga kekal bahagia hga akhr hayat..amin... kekal kan kemesraan begini.. go go go dabel Y

Dee said...

mtk jelah apa2 asalkan nik bahagia..

attyfir said...

apalagi nik..listkan apa yg nak ..

Ayu Zan said...

sweet ye...

miSz tUna said...

Wow sweetnyer!!! :) selamat menyambut la nanti ye.. lg 2 minggu kan :)
mintak ape pon bole.. haaaaa... tu kene wat list btol2 tu.. nanti bole tgk mane yg paling best :)

mama tisya said...

wah best tu ..haha apa lg plan la yg best cz yabang nk byr apa saje..bestnye..kita lak excited...hhehehhe

kita bg cadanagan p amik pakej honeymoon kt mn2 hotel yg ada candlelight dinner and spa for couple..pasti romantic...

kita aritu pegi kt awana porto malai utk pakej honeymoon konon2 rs mcm br kawin padahal dh 4th year...heheheh..kalo nk info leh tgk kt blog kita entry april 2010 :)

tp time 1st anniversary dlu kita br je abis pantang so p mkn2 je:)

gadisBunga™ said...

eish....entri yg berjaya buat GB rasa nak kawen!!!

Related Posts with Thumbnails