Wednesday, October 20, 2010

Ko kencing bersepah..kencing berdiri..banyak bunyik!!!!

Saya adalah dalam mode sakit hati...

Maklumlah..sejak dua menjak ni saya lebih suka diam....org cakap apa pun saya diam

jadi bila saya nak marah..saya kasi taruk dalam blog...

Tadi baru lepas kene sound..

Kesnya...

Toilet office ni sebelah menyebelah je..Jadi selalu mengalami masalah..bile ade orag kencing bersepah...Sape tu tak tau la kan..  Toilet Lelaki jarang sangat saya nak masuk kecuali kecemasan.  Contoh...Nak terkenC sangat...tapi toilet perempuan ada org.  Owh ya,.lupe nak bagitau..Toilet perempuan selalu LELAKI masuk.  Maybe sebab bersih sikit kot...Walaupun diorang suke kotor2kan..dan saya nie la tukang cuci nya...


Kadangtu..Toilet perempuan tu lama orang lelaki masuk.  Bos pun suka masuk toilet perempuan.

Pernah la..saya sampai sakit2 pundi kencing tahan kenC sebab toilet prempuan ada org.  LELAKI kot....
So, HR adela bgtau..ala..masuk jela toilet lelaki pun..

So tadi..sebab tak tahan nak terkenC..  saya masuk jela toilet lelaki..  Sebab toilet perempuan ada org...

Ade la sekor SIAL bertelur bebird kencing bersepah ni kan..  Agaknya dia pun nak terkenc...  So masa sayakeluar toilet tu..dia macam baru lepas masuk toilet perempuan..tapi tak jadi masuk..agaknya sebab kotor ke ape kan...

Dia boleh sound..

"Wah..u masuk toilet lelaki"

"Tadi toilet ada org ma..i dah tak tahan"

"Tak boleh ini macam la"  Dengan nada serius...macam marah gitu..

Aku like..  WHAT THE CAMEL....  ko ni memang dasar makan VAVI la kan...

Kencing pun bersepah...tiap kali nak buang air aku cuci toilet tahu....

Memang VAVIIIIII....  Kalau sape2 jantan masuk toilet pompuan lepas ni..memang aku sound je direct...

Weeh...itu Engineer Kencing berdiri Kepoh macam VAVI kata tak boleh masuk toilet lain gender..  Shuh..shuh...




Huh...aku sangat sakit hati..

7 comments:

gadisBunga™ said...

euwwww!

Dee said...

eee..dia masuk toilet perempuan boleh pulak..x malu!!

Yan said...

hukalah
kasi smack down jek dia

cheqna said...

dah namanya manusia...
hurmmm

attyfir said...

lepas ni jgn kasi lelaki mana pun masuk toilet perempuan .kecuali yabang je..hehehehhe

Unknown said...

Nik...kasi sunat jer bebird dia..baru dia sedor diri.

hamzah ian said...

biar betul?

Related Posts with Thumbnails