Monday, October 18, 2010

Masalah saya..bukan masalah kome..alasaaaannnn

Masalah saya....saya malas...  dan saya cepat penat...

Jadi ianya takde sangkut paut dgn kome. 

Cumanya saya malas..

Sebab walaupun busy...masa tu boleh di cari..

Tapi saya jadi malas..tetap malas la jugak kan..

Lebih2 lagi sejak saya dan DIA handle projek bersama...  Dia asyik sibuk dan bising suruh saya update itu ini..

Ciss....benci betol...takde can pagi2 BW....Pagi2 update blog..dah takde masa...

Campur pulak dengan malas..Memang menjadik2 la..

Ada yang saya  singgah..tapi taktinggal komen..lagi2 kalau keluar error la..apela..  padahal dah tulis panjang2kan...Harus malas dah nak taip balik..Jadi tinggal je...

Huh..

Jangan risau..lawat tu tetap ada...naikkan UV kalian..

Tapi tuela..

Malas pun ada jugak..

haih...

keje butik pun dah bertangguh dah nie..dah start satu..yang lain pun sibuk nak tangguh juga...benci betol

7 comments:

cikbedahlaser said...

go kuin goooooo
jangan memalas... nanti jd cam aku...
bulat2....
ahahahahahaha

go go goooooooooo

Unknown said...

Malas tu bagus Dik! sebab bila ada sifat malas kita dapat tido dengan nikmatnyer...muuhahahaha
Sila jgn pakai ayat kat atas tu muuhahahhaa..

cheqna said...

sila rajinkan diri anda ye =)

fazemy said...

Kerja jgn tangguh2..nnti makin byk tak tahu nak start yg mana dulu..last2 1 keje pun tak jadi.

-nasihat dari pemalas-

haha

attyfir said...

samalah ngn kty nik..ade bw..tp kadang baca je .tak tinggal komen pun

gadisBunga™ said...

huwarghhh...syoknye malassss....! :p

Bitt (double IS) said...

ambik mood hehehe bitt pon tengah malas ni...hehe

Related Posts with Thumbnails