Wednesday, September 22, 2010

Ade benda kuning yang menarik di atas meja....heeeee

Actually berita ni tak baru....Dah lama...minggu lepas punya...masa baru2 masuk opis setelah bercuti Raya..  Mek masuk opis pada hari ISNIN ye kawan2.  Sangat2 la pekerja yang berdedikasi.  Tak cuti lama2..  Cuti sekejap je...ngeeee..

Walhal sebab Yabang tu tak boleh cuti lelama..  agaggaggagagga......

Sebelum bercuti, memang kak OGY ada sms kata nak courier barang.  Dia kata sebab dia tak sempat bake cake yang saya tempah harituh.  So dia gantikan dengan benda lain.  Saya tak kesah sebenarnya.  Sebab masa order tu, memang nak sedekahkan cake tu.  Jadi saya suruh kak Ogy sedekah kan je kat kawan2 opis dia...  Takpe..saya ikhlas....  Tak sangka pulak kak Ogy bagi hadiah ganti pada cake tu..ngee...

Tunggu punya tunggu tak sampai.  Saya pun bercuti.  Opis pun takde call kata ada courier..  Jadi sebaik sahaja naik opis...ini yang saya dapat atas meja..  =)



Owh..abaikan meja yang bersepah2 itu ye..ngeeee


Siap dapat duit raya tu..mekasih kak ogy..muaaaahhhh....




Psssstttt....kak ogy adlaah orang yang sama saya tempah cuppies utk wedding saya harituh....sedap wooo...ini blog kak ogy..http://jemariseni.blogspot.com/

3 comments:

cheqna said...

amboi
besh tu
duit raya tuk cheqna???

Dee said...

oh..jemari seni..kenal2..bestlah dpt duit raya sekali..

Unknown said...

Nik.. Segan la dik oii!! hehehhe

Related Posts with Thumbnails