Thursday, September 30, 2010

Hand bag paling mahal

Simple update sebab keje tengah banyak

Hand bag saya paling mahal dah putus....  Sedey betol..  Nak kata pakai lasak2, takdela pulak....
Hand bag tu..sejak di beli setahun setengah yang sudah, setengah tahun duk je dalam dust bag.  Lepas tu baru pakai utk ke kenduri dan juga keraian sahaja.  Lately kerap pakai sebab Raya kan...

Tetiba boleh plak putus....Ala..kalau korang tgk hand bag tu...mesti ramai yang kata beli baru je..  Yela..kalau ikutkan..memang tak boleh la lawan brand2 best kan..  Nie brand biasa2 je..  Tapi memang sedey la putus plak..

Tak tau nak gi repair ke tak....

Ini lah satu2 nya hand bag paling mahal yang saya ada....Agaggaa...maklumla..i bukan Paris Hilton yang mementingkan fashion..  I redah je...

Beg Polo ku jugak yang tahan lasak....  design pun sporty..  Harga memang murah jela..  Haih..  RAsanya saya dah ditakdirkan pakai je beg biasa2...  Kalau yang mahal2 ni laju je rosak..haih

11 comments:

cheqna said...

cheqna dudah lama tidak membeli itu handbag..hehehehehe
tunjuk le gambo...

Unknown said...

Queen... Beli kat PS Boutique jer rosak pon tak ralat sangat..janji dpt isi barang.

cikbedahlaser said...

me...tak de handabag.. percaya?
errr tak de kot...
ke tak minat??ke tak berani pakai..

aku pakai time nak g interview je..
yg lain sume bag sling besar2..
semua boleh masuk dalam...

aku rasa cam pelik la pakai handbag...tp x taw la akan dtg kan..eheheheheh kan dh makin faminin skrg..ahahahahahahha

Dee said...

mana gambar handbag?

gadisBunga™ said...

salam. kite tak kisah jenama. yg penting kena besar dan cantik dan tahan lama. :D

SYANI said...

BIAR MURAH TAPI TAHAN LASAK!

NeenaAnuar said...

takpe.. kalau leh repair.. repair jerk.. if not carik yg baru.. yg penting berkualiti.. :D

Dearie Pearls said...

mane imej beg?
hehe..

kalau masih ok, boleh repair jek..

gua dulu2 rajin ar berhand beg g keje..
sekali sekarang, sangat sempoi...

mcm g sekolah jek...
hehe

Yan said...

putus??? jahit balik buleh ke?? putus cemane tu

mrs.ecam said...

henbeg??? brand aku x kesah janji chantek...lgpong henbeg aku bwk skali skala jek...klu g jln2 aku bwk purse jek...tu pong tompang porch en.somi...kih3

tukang karut said...

pakai beg plastik kak...senang...

Related Posts with Thumbnails