Tuesday, September 7, 2010

STALKER!!!

Stalker ke kalau dah tau sape kan...tetap bagi aku stalker sebab aku jengah je die minimize....aku jengah je die minimize..

Tapiiiiiii


Aku tau die tengah buat apa...

DIA TENGAH BACA BLOG AKU...

Cuma tak tau entry mana je..

Pastu duk tergelak sorang2...  Duk mengekek sorang..  Hampesss......

CUBA TEKA SIAPA?

Eh...korang ade stalker?...  Dulu aku ade stalker..pastu aku dah takde stalker..nampak sangat tak pemes..



SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!!



Pssstttt...entry ni cacamarba betul laa

6 comments:

cheqna said...

selmt hari raya =)
stalker????
nthlah labu...

cikbedahlaser said...

stalker ko adalah incik dzul ikram??
apakah??

aku xde stalker...
tp org yg akan cite balik ape aku tulis kat blog adalah incik sarip...
beliau x bukak blog..tp baca kt fesbuk..
pastu mule la...
itu la ini la...
post bulan lepas...
tp cite arini..perli2 arini..
nyampess ai..

so skrg x leh kutuk2 die over2..
hahaahah

atty's said...

selamat hari raya nik..maaf zahir batin

Reen Tart Nenas said...

erk dulu ingat stalker tu silent reader, rupernyer silap! ekekeke

LiNda said...

entah ek ..

Yan said...

yabang ek

Related Posts with Thumbnails