Wednesday, January 20, 2010

Jadual Kehamilan

Haip..haip..saya belum preggy....

Tapi semalam hubby baca blog nieyh...ekekekke....segan la pulak....

So, semalam adalah sesi men susun kembali jadual hutang piutang, jadual cuti sampai hujung tahun (opis hubby kene tanda awal tahun kat mana nak cuti..bongok kan?)

Pastu adalah dah sampai dalam bulan 9 kot.... dia kata..ok, kat sini, ahli keluarga tambah lagi sorang.....WHAT????
Oh no..aku belum ready..tapi dalam hati berbunga riang... sape tak nak kan...tapi yela...dah ready ke aku nieyh..ikikikikiki....



Dulu masa awal2 kawen, hubby de kata...nanti bila dia dah ready nak tambah ahli keluarga, dia akan berhenti dgn tabiat buruk dia tuh...(keep it secret la)
Dan semalam masa iron baju, saje je hubby highlight kan yang die dah kurang wat tabiat buruk tuh....pastu bila aku kenang2 balik...HA'AH la....dah kurang.....tapi tak pastilah samada betul2 nak kurang ataupun sebab ada faktor2 lain kan...



Jadinya sekarang kita tunggu dan lihat jerla....



Agak2nya anak aku nanti ada tak rambut curly macam nie macam bapak dia....

credit to picture owner


Ataupun rambut wavy macam nie, macam aku nyer?

sorry terpadam sudah web dia..



Yang pasti mengikut perkadaran scientific, anak kami insyaAllah..jika di izinkan Allah...akan bermata coklat macam ayah dan ibunya...
Sebab mata hubby memang completely HAZEL...
dan mata aku DARK BROWN.....

ekekekekkeke...berangan jer....yang pasti semuanya ketentuan TUHAN...insyaAllah..doakan sahaja yang terbaik...

3 comments:

eynda said...

Tak sabar nak tunggu berita gumbira..jangan tunggu lama2...dapat anak cute2 nanti ;-)

fazemy said...

Akak baru je dpt anak angkat. cumel bdk tu. aku dah lantik dia jd anak angkat dha. tp mak nya plak tak bg angkat. kedekut tol! haha

m-i-o said...

saspens jerr :P

ingatkan honeymoon sudah berhasil tadi. ada hati jugak ni nak menyakat. hahaha :P

relax. ada rezeki sure dapat ;)

Related Posts with Thumbnails