Wednesday, January 6, 2010

berkongsi nescaffe dengan lipas



Lipas opis aku nie memang memilih..pasang perangkap, taruk makanan ikan yang biji2 tu tak makan. Yang dimakan cuma roti..milo..dan nescaffe...dan makanan2 lain yang sedap termasuk sambal aku..nasi aku...

Dulu sekali sambal aku, panas2, takkan nak tutup tupperware tu..basi plak..tinggal jap je..balik2 tgk lipas dah menari2 dalam tu

Hari nie..pagi2 nak buat nescaffe, air dalam boiler dah habis..tgh boil...lamabt nak tunggu..
Tapi nescaffe dah tuang dalam cawan.

Tinggal jap je... Sekali tadi masa bubuh air panas terperasan ade warna lain sikit dalam mug. Tapi teruskan jugak bubuh air panas...

Pastu godek2 sikit, tetap tak kelihatan...Masa nak di acukan ke mulut..... Bling!..... elok jer terapung kat permukaan air tu...

YUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alahai lipas..spoil bfast aku hari nie..nasib baik bawak nescaffe extra..hampes betul ko nie lipas....


picture credit to : http://alamhanan.blogspot.com/2009_05_01_archive.html




p/s : agaknya kalau aku tak perasan, pasti aku dah minum air nescaffe lipas....erk.....alahai lipas

9 comments:

suezensuzanna said...

huishh...seb baik x minum...kalo x....eeeyuckssssss

Queen said...

tahu takpe...lipas tu nak manja2 dgn aku plak la pepagi nieyh..ehhehe

m-i-o said...

ini macam cite cicakman plak kan?

klo terminum jugak, mungkin dapat superpower lipas. tp lipas bleh buat apa ekk? bleh terbang sket2 kot :P

fazemy said...

Korang kat ofis tu menternak lipas ke apa? Kasi pest control sama itu lepas la. hehu

fazemy said...

Korang kat ofis tu menternak lipas ke apa? Kasi pest control sama itu lepas la. hehu

Queen said...

mio : tak pastilah..tapi maybe boleh hidup tanpa kepala selama dua minggu macam lipas...ehehehhe..

kak emy : rasanya sebab adenya kedai2 makan kat bawah nie...lipas tu anak2 jer...naik ikut saluran paip la kot...huhu...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kalau terminum, namanya jadi air nespas...

sedap gak bunyinya...hehehe...

puterikurekure said...

eyyeeek!!!!!

hehehehe~

Murnihati said...

mah, nsb baik tk de minum,
pok sedara k.murni siap minum lg,
tp air kosong yg ada cicak yg dh kembung, eeeiyak..dgr citer dh nk mun... lps minum bru prasan sbb dahaga dooh..huhu..
moral:check dlu sblm minum..

Related Posts with Thumbnails