Thursday, January 21, 2010

TERGEMPAR!! Budak Hitam kepala senget dijumpai di Damansara

Ha...tajuk entry kene gempar..nie pada sesape yang dah request nak tgk muke budak itam....TADAAA...inilah haku....budak itam.

Haritu gamaknya pakai baju pink...lagilah contrast itam tu kan....ekekekkee





Ni muka lepas dzul tegor "Ewah..canteknya muka..."...ekekekkeke...baru tau ke bini abang nieyh santek....santek la sangat...




OK..sekian entry merapu dari budak hitam kepala senget



p/s : abaikan latar belakang yang tak senonoh tu eh....dah tentu aku dalam bilik menggosok...ekekkeke






UPDATE!!!!



ala...lupe plak nak letak gambar sebelum..tengok2....ini gambar saya dalam bulan 12...ujung bulan 12...cerah tau!..walaupun tekstur kulit kurang memuaskan..tapi saya cerah...ekekekkeke....(cerah la sikit berbanding skang nieyh..huhu)


8 comments:

puan punyer said...

klako lah

puterikurekure said...

=)
comey apa...

fazemy said...

Takde beza pun..sama je. Dulu ke skrg ke itam jek. tak putih pun. haha. larikkkkkkkk

Tu hitam sbb mandi lautla tu. smggu 2 hilangla 2. kulit akak kan jenis yg mudah trbakar. dulu time skolah klw hari sukan je mesti muka jd berbelang2. since dah keje opis ni je baru merasa nak jd "org putih". tp body plack slect. well nobody perfect kan. huu

LotsOfLove-Pearls said...

..ada perubahan warna sikit.
tapi xpe.
esok lusa, cerahlah sikit.

Queen said...

kak emy : kuang hajo...hahahhaa.....
tapi dah teruk la kulit muka..dah serius terk gilos...pakai apa eh sesuai?(ini serious)..

jomla bertanding mandi laut tengah hari sape lagik itam...ekekkekeke


LOL : hope so..huhuhu..sob sob...kalau tak nanti hubby terus2an ejek saya itam...huhuhu

eynda said...

Lorrr...ingatkan gambar kanak2 ribena mana tadi hihi...serius macam budak sekolah :-D

Queen said...

puan punyer ,Puteri kure2 : ehehehehe....segan la pulop...

kak eynda : itulah kesnya..gi nak bukak akaun, disangka budak bawah umur..huhu...kesian2...takpe2..positip, awet muda ye tak..ekekekke

m-i-o said...

ala. hitam itu menawan :P

kalo sebab mandi laut, itu hanyalah hitam sementara. tak lama lagi akan cerah kembali.

Related Posts with Thumbnails