Friday, January 22, 2010

Tentera Merempuh Masuk GIANT Kelana Jaya

Tentera Merempuh Masuk GIANT Kelana Jaya





PETALING JAYA: Seorang tentera negara Pasir Bedengung
telah merempuh masuk ke dalam pasaraya Giant, Kelana Jaya lewat malam dua minggu sudah. Tentera berkenaan yang kelihatan gumut telah memakan orang dan kanak-kanak yang bermain-main di sana.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Ikikiki.....dah tak boleh tahan gelak...nie ada satu lagi...




Sekian melaporkan untuk berita Desire Queen.

Mekaseeyyyy

Ditulis oleh :
Budak hitam kepala Senget


p/s : aku memang dah tak boleh tahan gelak guling2 dah nieyh...kepada CIK - bukan mah sorang jer Gila..Dzul pun Gila...ekekekekkekeke..w.akakakkakakkaka

6 comments:

m-i-o said...

adoi. korang ni dua2 buat lawak betul la :P

Dzul Ikram said...

sape mamat askar tu, kacak giler? dah kawin ke die?

Nik Norzuliana Nik Mat said...

hahaha...klakar la korg bedua ni...

Queen said...

mio : heee.....nie namanya perangai budak tak ilang lagik

dzulikram : kacak..buweeeekkk...perashan giler....akakakka....die dah kawen..saya yg punya...

Queen said...

kak zuliana : haip..dzul sorang jer...die gile...ekekekkee

NaqeebLukhman said...

errkk nasibb bek tak bertembung kat sana huhuhu

Related Posts with Thumbnails