Tuesday, January 26, 2010

Menyempurnakan Azam tahun baru!CHAIYOK!!!!

Kalau anda semua perasan, di bahagian bawah sebelah kiri blog aku ni ada azam tahun baru. Apa dia?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
MENYEDIAKAN BREAKFAST!


Dimulakan dengan seminggu sekali, kemudian 3 kali seminggu dan seterus-seterusnya.

Sekarang aku tengah mencuba menyiapkan sarapan pagi dan bekal untuk 3 kali seminggu. Minggu lepas dah berjaya. Tapi mampukah aku mengekalkannya minggu ini?

Jadi, untuk permulaan (semalam tak sempat nak buat sarapan sementelahan kami berdua terlewat bangun..ekekeke) minggu ini, dipersembahkan.....


ROTI TELUR BUTTER


ROTI BAKAR (BUTTER AND STRAWBERY JAM FILLING)





Dan bekal tengahari pulak,


NASI PUTIH + SAMBAL BILIS TEMPE + TELUR DADAR + KELI GORENG


AKU PUNYA TANPA KELI GORENG..





Rasa puas dapat sediakan sarapan dan bekal untuk lunch hubby. Walaupun biasa-biasa sahaja, namun rasa puas sangat. Semoga ianya berterusan. Oh ya, pagi tadi minum air teh 'O' faveret hubby, manis sedikit dari biasa. Ter kocoh-kocoh dah masa letak gula.

4 comments:

Ilyana said...

hubby saya xsuka mkn bfast.Saya ckp nak preparekan bekal ut lunch pun dia takmo. segan bawak tupperware. bole?

fazemy said...

wahhh bagusnya ko Nik. tahniah kerana telah berjaya mencapai azam tahun baru. hehehe.

Queen said...

pinky angel : bersabor jerla...


kak emy : mekasih..konsep saya mudah...target yang simple2 dulu...yang dapat dicapai..pastu upgrade2 sampai ke pencapaian tertinggi...baru la tak cepat putus asa...

puan punyer said...

caiyokk

Related Posts with Thumbnails