Monday, May 24, 2010

Saya nak buat kuiz..tapppiiiiii

rasanya satu kampung saya dah gebang saya nak ke melaka hujung minggu nieyh...Ececcece.....
Jadi saya ingat nak beli ole-ole untuk rakan-rakan blogger...

Macam biasalah..bila ade ole-ole..maksudnya ada kuiz...sebab tak nak la kita nie berat sebelah.  Bagi kat orang nieyh, orang nie tak bagi..kecik ati plak kan...

Soalan dah ada..simple je....Cuma tak tahu nak bagi hadiah apa...kalau boleh hadiah pun nak bagi yang simple2...  Sesiapa ada cadangan nak bagi hadiah apa?.....




psssstttt......ke melaka nak berphotoshoot...sape nak join jomlah!

5 comments:

A D I A said...

beli terompah melaka! yeayyy kita dapat ole2.. hehehehe

LiNda said...

Dodol melaka ..

ehh..boleh ke ?

haha

Queen said...

adia : terompah ek...hurm...macam best jugak tuh....

kak linda : ahaha..boleh je kan...sebab dodol kan takdela nak basi ke ape kan....tapi boleh ke pos...ahhahahha...kalau kene akak jawab btul..waaaa..ke terngganu dodol tu travel..hihihihi

Jemari Seni said...

Nik! carik payung kertas tu Nik buat hadiah..unik oooo! tak penah org nak bagi hehehhehehee

Queen said...

kak ogy : yang tu pun menarik kan...

Related Posts with Thumbnails