Tuesday, November 16, 2010

Cissss... ye..ye je ku ingatkan alahan org perut buncit

Hari ahad kan muntah2 kan pagi tu..

Semalam dapat makan nasi dengan jayanya walaupun paksa2..  Pagi ni dah takde...

Sekian..ahahha


Harap2 alahan muntah2 ke mabuk2 ni takdela sampai sudah..

Saya ada terbaca dalam artikel..

Bile kita muntah di awal pagi tu sebenarnya kita tgh mengeluarkan toksin dalam badan utk kebaikan baby dalam perut..

So everyime muntah ceria2 je..  Ingat semua tu utk kebaikan baby..

Ecececcece..pandai je menasihat orang..
Maklumlah..diri sendiri takde alahan teruk2..

Yang biasa2 tu adalah..

Yang tu standard la..saya ni kan cerewet..ngehngehngeh




Sekarang tgh berperang dgn rasa MALAS..  mungkin besar kitorang nye cuti tak approve sebab keje Yabang tak siap lagi..

Yabang..cepatla siapkan keje awak tu

7 comments:

Softtouch [Hanim] said...

ye ker...muntah2 sikit tu biasalah..sabar yer..yg pnting nik kene mkn jgk tau...jgn bg perut kosong n jgn mkn bnda berangin...

chenta said...

awal2 ni mmg mcm tu kan sis...

jaga kandungan tu baik2 k! ^_^

puterikurekure said...

take care ok. selamat hari raya nik!

Dee said...

first trimester mmg mencabar..so, harunginya dgn tabah..

salam aidiladha utk nik dan suami..

Daddy Zuki said...

salam..isteri sy pun tgh alahan juga skrg ni..sy la yg kena picitkan belakangnya setiap hari...bersabarlah kerana ia terjadi kerana perbuatan sy...heheheh

Lovely Bella said...

hehe bella akan ingat pesan akak nih.. nanti bella akan ceria2 wpun muntah.. erk.. bile? tuh x tau.. hehehe

daela said...

wah....awak dah mengandung...tahniah.....muaaahhhh..

Related Posts with Thumbnails