Wednesday, November 3, 2010

Oooh....Oh.Ooohhh




Ha...sape jumpe kat mana yang relate dgn tajuk entry saya ni?

Heee...


Kadan2 tu saya gelak je kalau baca bloglist saya tu..

Ada je sorangdua yang berkongsi tajuk yang hampir sama atau ada persamaan...


Sbenarnya takde ape yang nak ditulis hari ni..

Ada jerawat yang sangat sakit di pinggir bibir ni..tengah bersabar je..

Dan hari ni adlaah sangat panas...


Haih..lately rasa tak sempat nak buat ape pun..banyak sangat kerja....
Kalah PM gini..ihihihihihi

Nak start jual baju pun tak dpaat lagi..mana taknye..asyik tak sepat je nak tangkap gambar

7 comments:

cheqna said...

ape erk????
selamat bekerja ye =)

Yan said...

kadang nak meletak tajuk entripun satu maslah juge heheheh

Watierman, rmanbkr said...

Oooooo...apa ya!

cikbedahlaser said...

tajuk entry adalah penarik org membaca...
setuju awek bangla??

hahahahha xde fesbuk jd aku bosan la... nak mengarut xde tempat

Dee said...

kak dee lah tu..hahaha..

Jemari Seni said...

Sedapnyer picit jerawat... Perlukan khidmat picit jerawat hubungi saya muuhahhaha!!

wahida said...

saya plak nak letak tajuk n3 sampai pening kepala dibuatnye...hahaha!! salam ziarah dan salam kenal...

Related Posts with Thumbnails