Friday, November 12, 2010

Sayalah Hackers 2020

Saya adalah Hackers alaf baru.  Dengan gaya rambut Einstein ni..  Saya rasa saya mampu menumpaskan sistem2 kat bank2 di Negara Malaysia ni dan menyalurkan bantuan kemanusiaan dekat AUntie saya yangcantik jelita Vouge Vadevass itu..  Tapi saya kene sombong2 sikit dengan Auntie tu.  Sebab saje nak suruh dia rindu2kan saya...  Saje la kan..dengki tengok auntie bahagia Love Love dengan Uncle..

Marilahtgk saya in action meng hackers Laptop Tok We saya..... Rupa2 nya Tok We saya suke tengok pakwe Korea...O.....  Tak bleh jadi nieyh



Ok..rehat jap..dah penant jadi hackers ni....Ibu...nak susuuuuuuuu



Alahai Zakwan ku cayang...  =)
Miss auntie tak?....


Gambar terbaru zakwan dengan spek itamnya



1 comment:

Nik Ahmad Z said...

I like... :P ... ni la kelemahan bayong dalam berbloggin.. tak macam mah.. bayong tak tau nak komen.. even tulis komen pun tak reti... kekekekeke.....

Related Posts with Thumbnails