Sunday, April 4, 2010

Terputus kasih....

Kasih sayang yang selama ini di ikat dan disimpul rapi akhirnya terputus jua. Selama 2 tahun saya menyulam kasih dengan dia. Dia banyak membantu saya. Menyimpan anting-anting saya walaupun sebelah sudah hilang. Menyimpan kenangan manis digelar arkitek (padahal bukan arkitek..cuma pencacai..tapi org tu salah baca)... Menyimpankan segala rahsia-rahsia saya yang selalu kantoi tidak memakai tali pinggang keledar, memandu laju mahupun dalam keadaan mengantuk... Menyimpan pin-pin tudung saya agar saya da[at kelihatan kemas walau kemana saya pergi.....

Owh..saya akan rindukan dia.... Sudah 2 tahun dia berkhidmat dengan saya.....Bersama-sama dengan saya...



*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*



Tali tag nama pergi archidex 2 tahun lepas dah putus. Siap berhabuk2 lagi. Apa boleh buat. 2 tahun berpanas berhujan. Nampaknya kenalah ganti dgn tali baru.... Sob..sob...

aku akan merindui kamu tali.....


Love you lah!





p/s : maafla..sesetengah information terpaksa dipadamkan. Tapi yang tang 'Arkitek' tu berbelah bagi. Sebab saya bukannya arkitek. Tapi kalau biarkan pun bangga jugak kan...Weeeee... Bukan senang nak jadi Arkitek weeeeeyyyyy.......

7 comments:

LiNda said...

tajuk memang suspens !

eynda said...

Cari yg lain ahaks....

Watierman, rmanbkr said...

Ada sentiment nya sendiri...biarpun nilai nya tak seberapa!

Queen said...

kak linda : tajuk suspen tak hengat...ahahahha

kak eynda : susah nak dicari gantinya..tengah pikir lagi nak DIY atau nak beli je..sob..sob...lama dah tu...

kak watie : yess..penuh kenangan..nak buang pun sayang je rasa..walaupun skang tinggal hujung2 je, tapi still nak biar dia putus sendiri

cikbedahlaser said...

hmm xde kah archidex2010??
lalalalalal

Queen said...

cik bedah : 2010 nye archidex dah lepas ke? tahun2 sudah diorang letak ID...padahal kitorang bukan ID...baik lagi letak arkitek kan..muahahahhaha

m-i-o said...

hahaha! dapat title samaran pun jadilah dik :P

ada satu kisah best masa ISO kat kampeni ahkak minggu lepas. tak pasal2 ahkak dapat title design engineer dik! ah ah ah.

bangga sekejap.

sekejap je la. kerana status sebenar adalah pencacai juga adanya.

Related Posts with Thumbnails