Saturday, August 7, 2010

5 in 1?...hurm...let see

 Nak buat 5 in 1 ke...tak..hurm..hurm...

Tak payahla dok...bosanlah in 1..in 1 ni kan... 

Ape yang 5 in 1?   Entry la..hahahha...kekdahnya tetiap hari pun main tekan je keyboard updated entry yang pendek2...

Tapi banyakkan langkau..nampak banyak sikit...hihihih


My birthday treat...let start with that one first...


hadiah terbaik adalah Yabang yang sama2 masuk kerja office yang sama...
First day gelak2 je.  Memang fun...

Siapa kata kerja satu office tak best..  Best ok..  Masa tu cepat je berlalu..  Tak terasa pun..
Tau2 je dah pukul 6.  Harap2 ianya berpanjangan.  Saya tahu..masa minta pendapat org ramai dulu..  Ramai yang kata tak elok kerja satu office.  Tapi sebab $$$$ kami cekalkan hati.  Sampai bila kan..kebetulan offer sampai bergolek..   Sementara ada kudrat ni...sementara belum ada baby ramai2 ni...dengan anak sekolah ke ape...baik la amik peluang ni.  Sometimes kita tak tau adakah ianya GOLDEN CHANCE..kan...

Ok2 balik pada topic..  Oleh sebab org tu masuk kerja baru..so segala perhatian tertumpu pada dia.  beli baju dia...seluar dia...  Itu ..  ini..  Tolak pelawaan Kembarku IMI semata2 perhatian pada dia...

Jadinya tiada sambutan hari jadi pada thun nie..

Sedih?  Op cos la..  Kalau tgk org lain....  laki dia belanja makanla..celebrate candel light dinner la..hape la... Aku?  NADA....  ILLEK...  TAK ADA...

Tapi aku tak kesah...eh....silap2...kesah....kesah banyak2....Cuma aku faham.  Aku memahami. 
SUAMI AKU BUKANLAH JENIS ROMANTIKA D'AMOR...  Lagipun kalau nak macam laki org tu...ko kawin la dgn org tu....apedaaa (desyum2..)..Adekah laki ko berjambang macam laki orgtu?..adakah perut laki ko dgn perut laki org tu sama?..  Adekah mata laki ko dgn mati laki org tu sama?
Tak sama kan..  dah tu....mana ada org yang sama..Yapperdaa...

Maka aku bersyukur suami ku tak sama dengan lelaki2 lain...  Kerana dia begitu istimewa.  Dia diciptakan untuk memenuhi setiap rongga kosong dalam diri aku...  Alhamdulillah....

Masa pergi cari barang2 dia tu...ada dia tanya..aku nak apa2..aku kata la TAK NAK.

Ni dah dekat nak raya..  Tanggung jawab dia besar.  Aku tak nak bebankan dia.

So dia belikan aku coklat cadburry special (ala..yang dalam kotak tu)....
Tu pun dia tak cakap tu birthday present..  dia cakap masa dah hari Rabu kot...

Pestu bila aku tak makan merajuk...

mana taknye...aku kat opis dah ade kisses nye coklat..
kat rumah takkan nak balun coklat lagi..


semalam jamahla sikit.....kang tak jamah kang kecik ati....



Hurm....tetiba aku rasa entry aku ni bosan giler.....
dah la..aku stopla..kang ada yang muntah hijo baca entry ni..

Agagga...

wassalammmmmm

2 comments:

cikbedahlaser said...

argghhhhhhhhh

tetibe aku tensen...
aku ye ye tgu klimaks n ending cite ko..tetibe trus ending...
sabar je lah aku.....

1st time celeb bday dgn sarip...lps kawin.... siap smbung cuti kawin lg..hahahahahaha tp die g keje..aku dok umah.... thn sblm..x jmp die lagi...

Queen said...

tetiba takde idea...aku pun tensen..ahahaha

Related Posts with Thumbnails