Wednesday, August 18, 2010

Doakan saya semua...

Walaupun saya terpaksa keluarkan semua wang simpanan saya.....Saya Rela...

Walaupun saya terpaksa meminjam dengan ibu bapa saya sekalipun.....Saya Rela

Walaupun saya terpaksa melupakan keinginan saya untuk itu dan ini...  Saya Rela..



Hanya untuk mencapai impian saya.  Saya yakin dan berharap keputusan yang saya buat kali ini betul.  Walaupun Yabang nampak macam tak berapa nak menyokong, walaupun ayah saya seperti membantah, tapi saya harap perkiraan saya kali ini betul..



Ya Allah..kau bantulah hambamu ini...  Kau tunjukkanlah jalan yang terbaik untuk ku..  Ku mengharap dan bermohon pada mu Ya Allah...




kawan-kawan..doakan saya mencapai impian saya ini....  Agar segala urusan berjalan dgn baik dan mudah..  Agar segala nya dipermudahkan...  Amiin..  Amin Ya Rabbal Alamin...




Pssstttt,..saya sangat nervous...nervous yang amat..  Orang kata nervous itu bagus...  Tapi kali ni saya tak pasti....Yabang...hold my hand..and do support me...  pleasee

13 comments:

chenta said...

orang doakan akak berjaya dlm ape yg akak buat k..amin ^_^

chenta said...

orang doakan akak berjaya dlm ape yg akak buat k..amin ^_^

Dee said...

nak berbisnes ke? semoga berjaya..

cikbedahlaser said...

apakah???
x mo kongsi kah ko mau buat ape.. good luck dear.. doakan ko dpt ape yg ko nak..amin

baby berry said...

erk..impian ape tuh?? saSPENDER le pulak rse. may yr golden dreams come true.. amin..

go go cayook!!!

mrs.ecam said...

doa n tawakal bnyk2...aku doakn ko bjaya walo ku x tau cite ujung pangkalnyer...heeeeeeeee

A D I A said...

hmm nak bukak kedai ke? whatever it is, i doakan berjaya k. kalau ada sokongan moral kuat skit. modal boleh dicari.

Yan said...

hope yg terbaikla yer..
kuatkan semangat.. harap impian tercapai..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

berjayalah hendaknya..

LiNda said...

Moga dipermudahkan urusan . Aminnn..

Queen said...

chenta : thanks dik...

kak linda : amiinnn....

kak rina : mudah2an...chaiyook!

yan : sekarang tgh tangguh dulu..takpe..kita slowkan sikit gerak kerja tu..hee

ADIA : bukanlah...hee..tu macam dah lebih sangat kot...erm..erm...adela..tapi guna modal jugak...nampaknya kene hold dulu..heeee

mrs ecam : mekasih nok...ngee....aminn..

baby berry : yup..masih on going process..nampaknya tak boleh proceed lagi...heeee..doakan ya...

cik bedah : belum lagi kot..tunggu dah proceed..heee

kak dee : mekasih kak...hee

fazemy said...

Ko nak buat apa kluarkan smua simpanan ko tu? Nak kawin lg satukah? hahaha. Wehhhh ajak arrr akak klw ko nak bukak butik secara besar2an. Modal akak blh bagi. Tapi ko la yg buat kejenye. hehe siyes ni.

Queen said...

kak emy : ahaha..saya boleh kawin lagi satu ke?...hihihihi....seyes ke nie kak?
alrite...cantek...nanti kita sambung kat email

Related Posts with Thumbnails