Monday, August 2, 2010

Yabang BOLOG? Mentibang laut kah?...Owwh..Golf rupanya

Pernah dengar BOLOG?

Saya tahu tentang Bolog pun melalui Blog...

BOLOG = Salah cakap..

Kita biasanya akan bolog kalau mulut lagi laju dari otak.  Biasalah tu kan..asal pandai cover..

Tapi sepandai mana pun kita cover..takkan dapat di cover jugak sekiranya orang yang mendengar kita 'bolog' itu adalah orangyangsuka mengeji...huahuahua....


Bila ?  Jumaat sebelah malam

Siatuasi ? Sebelum Yabang pergi main bedminten..

Sekarang ni Yabang rajin betul main bedminten.  Tapi dia pastikan tanggung jawab dia dipenuhi.  dah puas berhurau sakan dengan saya..baru dia keluar..  Bagus...  SAaaaayang Yabang......  Macam tu la kan...


Apa yang bolog nya...

Yabang : Yayang...yabang keluar pergi main golf dulu k!...
Yayang : Golf?...muahahahhahahhaha....muaahahahhahahhaha....

Sambil gelak guling2 pecah usus dan pankreas..  upss...tak bleh lelebih..kang ade orang meroyan..matikla mek....


Ahahaha..... ade orang berangan jadi orang kaya..

Pi main golf ye bang?..

Wakakakkakakkakakkaa....

wakakkakakkakkakakakakka.........

Main golf pakai raket bedminten ye bang?....wakakkakakkakakkakakakak

wakakkakakkakakkakkakakkakka


psssstttt...terima lah scheduled entry nie yeh...muahhss....rindu you all....  today harap everything went out well...semoga peningkatan umur ni membawa seiring dgn peningkatan kematangan saya..amiiinn

3 comments:

mrs.ecam said...

x pnah dngo psl bolog...pes time nih...belog salulah...heeee...
arini besday ko ke??? heeeeeee epi besday

Queen said...

mrs ecam..dulu nik ade letak kat bloglist blog utk bolog...

tp man entah..tak jumpe plak..

thanks kak..ngeeeee

Just Call Me Bitt said...

dia sengaja nak hiburkan hati awak tuh...hehe

Related Posts with Thumbnails