Monday, August 9, 2010

Sekarang saya dah ada supervisor plak....Bertukar menjadi MUSHromm........bbzzzztttbbzzztttt

Bila dah ada supervisor ni..susah betul nak main FV..nak bukak blog...keje je 24 jam..huhu....

tensen?..  Ada sikit la..

Sebab bila saya tengokkan ada komen yang tak berbalas...(mekasih kawan2 kerana meninggalkan komen)....

Ada banyak entry kawan2 di bloglist yang semuanya nampak best...Tapi tak semua dapat saya jengah..

Mengenangkan ladang yang dah lama tak dituai...dah lama tak dijengah..

Alahai....lemah rasa hati..heeee


Rasa geram jugakla kat Supervisor saya ni.  Dia ni workaholic betul la...  Mek tak reti serius2 gini...Boleh kene renjatan otak..


Nak tengok supervisor yang gile garang tu?

*

*

*

*

*

*

*

*

*




Nie ha...giler garang...kalau dia dah mencapai tahap No No No No kat saya (No No No No to GAMES and INTERNET)

Dia akn transform jadi gini...







Hahahhaa......So selamat hari Isnin kawan2...







ppssssst...saya perlukan masa untuk kembalikan rutin harian saya...wish me luck..agaggaga


CONTEST QUINY BRIDAL akan berakhir hujung bulan ni...Jom join dan spread the news out..heee...  Referrer terbanyak pun akan dapat hadiah ok...

2 comments:

i_sofia said...

seriusnye muka supervisor nik tuh.. takut jugak! *wink*

Dee said...

alah..gosok2 peha..mesti ok je supervisor tuh..hahaha..

Related Posts with Thumbnails