Tuesday, June 1, 2010

Fesyen sekarang punye tag



1. SUKA MELUKIS X?
-suka....kalau tak suka pun kene wajib suka...muahahahaha


2. BOSAN-BOSAN SUKA BUAT APA?
-berangan..ahahhaha...entahla..tengok tv..main game..baca novel...tepon orang...kacau orang....


3. KENAPA SIPUT BABI JALAN LEMBAP?
- sebab dia tengh pikir..."aku nie siput ke babi?"...hahahhahaha


4. CUTE X ORANG YANG BAGI AWARD NI?
- alamak...terpaksalah den bohong...wakakakka..eh.takdelah..tuan blog yang bagi award ni cute...cute sangat dan buktinya..tengokla si khalish bam bam itu...cair bila tgk dia senyum..somel sangat..ha..tu berkat comel mak die la tuh...



Ok2..pas kat sape eh..
  1. Kak Emy
  2. Kak Eynda
  3. Kak Linda
  4. aarrrgghh..malas pikir..sesiapa sahaja yang lalu di blog ini anda diwajibkan mengambil nya..sekang amik..amik....

2 comments:

Jemari Seni said...

HHehhehe.... Siput babi pikir dia ni ketegori halal ke haram hehehehhe...

i_sofia said...

awak, ada tag kat blog saya tau.. kalau dah buat abaikan..

Related Posts with Thumbnails