Thursday, June 10, 2010

TV punya pasal

Ya..TV ni isu besar tau...ahahhaa....saya rasa macam saya dah masuk dalam slot TV cerita THE NANNY kat 8TV kot...  ada satu family tu..tak boleh tido kalau takde TV..ehehehe...

Mungkin saya boleh guna pakai kaedah penyelesaian tersebut ke atas Yabang....Yabang..are u ready....weeeee....

OK2..back to topic..  Semalam minta tolong Yabang potongkan bunga-bunga yang saya beli di Oldtown semalam untuk pelamin yang nak pasang hari ni.  Sebabkan nak tengok TV, saya ni disuruhnya buat kerja kat ruang tamu.  Mulanya macam tak selesa.  Satu sebab mama perhati..Ahahaha..segan beb..segan....den ni buakan ade seni pun..main cucuk-cucuk je...heee....  Seganla kalau mama tengok.  Pecah rahsia tak pandai menggubah..ehehehhee...

Tapi sebab saya taat kan suami saya....Saya pun angkutla segala benda keluar...  Bukannya Yabang nak tengok TV tu...dia sibuk main dengan budak-budak tu.  Ahahaha..Yabang..Yabang...suka melayan budak-budak..  Kalau dia dapat budak-budak..Cerialah hidup dia sepanjang hari.  Sampai semalam Mama marah sebab Yabang melayan budak tu..Duk mengekek lagi walaupun dah tengah malam..Mana taknya..duk bergurau dengan Yabang....Sambil-sambil tu diorang tolong susun bunga la..tolong asing-asingkan la....Good Kimi Kimot Mimi Mimot...  Well Done Alisya...  Mekasih tolong Mak Uda...ya...

Lepas settle semua gubah bunga, sambung layan cerita Psycho..  Tak ingat chanel apa..  Tapi penjenayah tu nama Otis Broth.  Cerita tu macam Bangang pun ada...Seram pun ada..Ngeri pun ada....haih la....Sampai pukul 1, baru Yabang ajak masuk tidur..  Letak je kepala atas bantal..terus ZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZzzz........
Semuanya TV punya pasal...Bad TV...hihihiihihi






pppppppppsssssssssssssssssssttttttt,....entry macam lari tajuk je...ejehehhehe.....hentam sajelah labu..

5 comments:

Dee said...

ni kes mcm hubby akaklah..dia kata..hidup akak x sempurna tanpa tv..hahaha..akak kan..xde tenet xpe tau..jgn xde tv..sunyi weh..meroyan akak..kahkahkah..

Queen said...

kak dee : ha..boleh geng dgn yabang....dia pun giler TV...Takde astro pun takpe..asal ade TV..tgk National Geography pun boleh gelak....ahahahh

Just Call Me Bitt said...

itu tv buat saya manyak pening...kami suka rebut anak beranak walaupon ade lebih dari 1 tv, adehhh mencikkk boleh tengok time derang dah membuta, tapi masa tu saya pon manyak penat terus membuta juga...hubby jek tak de hal tv suka tengok dia walaupon rancangan geng bas sekolah!

cik yabang said...

aik.adoi kebas dibuatnye....ok la tu cik yayang oi,org lain tu tgok tv kat luar plak tu.cian isterinye kene tinggal..lagi susah kalau camtu kan...so jlan penyelesaianye marilah kite tgok tv same2,heheheheh

Queen said...

bitt : ahahha..berebut ek...tak dapat bayangkan saya punya macam mana nanti

yabang : ye..ye..bayakla alasan awak tu

Related Posts with Thumbnails