Friday, June 25, 2010

Penghujung June

Ya...June dah sampai ke penghujungnya....

Usia perkahwinan saya dah mencecah 230 hari....  lagi 135 hari lagi saya akan menyambut ulang tahun perkahwinan yang pertama...(tiba2 saya perasan layout blog yang dah caca marba...lol....)...

Pagi tadi saya masih memeluk Yabang sekuat saya memeluk dia di awal perkahwinan kami.
Malam tadi saya masih memeluk lengan Yabang seperti saya memeluknya di awal perkahwinan kami..
Subuh tadi saya masih terkejut dengan kehadiran Yabang di sisi..memeluk saya erat....

Saya rasa perkahwinan saya bau berusia satu hari...Alangkah indahnya perasaan tu kan...
Ya..saya masih menikmati perkahwinan ini....Waktu2 bertengkar masih indah sama seperti waktu bercinta...  Akan lenyap dalam masa sesaat dua...

Tapi kematangan dalam perhubungan tu terasa dah lama.  Saya dah tak berkecil hati kalau Yabang masih dengan alam TV nya...  Saya dah tak berkecil hati kalau Yabang pagi2 bertanya saya stokin dan sebagainya.
Saya dah terbiasa bila pagi2 Yabang meninggikan suara suruh mak nenek ni bersiap cepat sikit...Agaggagagga....

Hurm.........

Bila June dah di penghujung, maknanya kurang 2 bulan lagi saya akan menyambut ulang tahun kelahiran saya.  Mama merancang nak buat kenduri doa selamat..  tapi bukan untuk saya..kebetulan tarikh hari lahir saya jatuh pada tarikh ulang tahun perkahwinan mama dan ayah...  Jadi tiada lah sambutan ulang tahun kelahiran saya tahun ni..  Sebab pastinya saya akan sibuk membantu..sigh.....Tiba-tiba saya rasa bersalah dgn Aisyah sebab dah cakap nak celebrate sama2...  Apa?..sambut sekali?  I dont think so..sebab bila Yabang suarakan...  Mama macam tak setuju..yela..itukan sambutan ulang tahun perkahwinan mereka...saya duk tepi diam2 je...  Siapalah saya nie kan..bukannya org penting pun..  Silap2 saya duk kat dapur je cuci pinggan mangkuk (ada gaya cerita cinderella tak?..agagagagga)

Oklah..nak update tu je..



Pssstttt....sebenarnya mode bahagia dalam derita nieyh...bahagia sangat2 sepeti yang diceritakan di atas...derita sebab online pun tersangkut2...dem yuh network...agagaggagagaga

3 comments:

A D I A said...

bagus la kalau rasa masih mood honeymoon walaupun dah lama kawin :) wahh birthday sama dgn annivesary parents ye? bertuah tu :)

Intan and The Boys said...

ciannye awak...tapi selalu kenduri petang/malam kan. awak celebrate birthday tengahari/pagi la yang.

Queen said...

adia : betul2..ramai yang kata..keep it up..agagaggaga....dok manja melweh lagi dgn yabang..takde tanda2 berhenti..agagagagga.....bertuha ek..heeee

puteri kure2 : must be very busy la...entahla..takpela..sambut atas katil je..agagagaggagagagga

Related Posts with Thumbnails