Thursday, March 10, 2011

Semalam bahu..hari ni gigi


Gigi menayangkan diri..
di balik bibir
tersengih

Harap minda terus berfiikir waras..
Harap hati terus menunduk tawaduk
Tiada riak
berbunga di hati




Padahal hati dah kembang kuncup....walawei nikimah./...baru puji sikit dah kembang..PANGGG....muehehhee

mekasih la pada yang memuji..ala..nik bukan teror mana pun..biasa2 je..
Dulu tu adalah teringin nak jadi penulis..tapi..tapi..tapiiiiiiiii....
Tak dapat sokongan penuhdari mak ayah..
Jangan tak tau..masa nik sekolah rendah lagi nik dah start MENULIS NOVEL....  Dah siap print..tapi ayah nik tak nak jilidkan..samapai sekarang nik tak tau mana novel penulisan tu pergi..
Tapi mestilah banyak mistakes kan..

Nik rasa semua pun boleh menulis..  =)

Anda pun boleh..dan terima kasih atas pujian tu....muehehehhehehehe


kembang..kembang..kembang setaman...
lalallallalallalalalallala

6 comments:

rATu kEBaYA said...

nik.. akak pun minat menulis.. tapi bila menulis.. akak cepat nak masukkan semua sekali cerita.. alih2 jadi cacamarba.. hurm.. simpan dululah minat akak ni..

gadisBunga said...

betullah nik yg tulis? wahhhh....hebat lah!!! ai suke ok!

Ati Masrif said...

kalau dah minat tu kan..
jadi lain tapi minat tetap boleh di teruskan...

kak ati ni...huh...0...

Dee said...

berbakat nih..k dee pun dulu suka tulis sajak..

tp skrg tulis blog sudahlah..hahaha..

Softtouch [Hanim] said...

tak sangka nik berbakat n minat dlm menulis yer...bkn calang2 org boleh buat..yelah kena byk berpikir...

♥ Che NamNam ♥ said...

hakakk suker tekan keyboard jerk..hahaha..
Bakat menulis neh tak semua org ada tau setakat tulis-tulis kosong memang la boleh tapi yang betul-betul tulis untuk dapatkan satu karya yg macam nik buat tak semua org boleh..:)

nik teruskan lah..tulis jerk dalam belog wat satu karya/posting satu hari/week.manatau ader rezki kot2 majalah maner2 nak ambik ker dpt gak royalti..sambil menyelam sambil minum air dah agak-agak kembung sangat tue pas-pas lah kat hakak..hahaha..

Related Posts with Thumbnails