Monday, March 1, 2010

Cuti pun tak duduk diam

Yes... walaupun cuti Maulidur Rasul tempoh hari patutnya saya boleh la duduk rehat sedikit.. eh..mana mungkin...Sangat sibuk...

Saya pendek kan sahajalah ya!

Jumaat bangun lewat sikit, iron baju untuk 2 minggu. Masak, kemas-kemas barang, pasang pelamin mini di rumah Yasmin di Beverly Heights Ampang.
Dia guna pelamin mini dari Quiny Bridal untuk majlis pertunangan nya. Simple and sweet. Fresh flower. Warna purple white.

Settle dah jam 11 malam. Tapau burger abag John di Damansara Uptown, balik rumah, kemas-kemas apa patut, tertidur di rumah (plan nak tidur di rumah Mama).


Sabtu, awal pagi dah bangun dan bertolak ke rumah mama. Ada kenduri anak saudara hubby di Kajang... Settle semua, bertolak balik ke rumah mama. Mandi, rehat. Malam tu ada makan-makan KFC. Tidur di rumah Mama. Ada call cik (my mum). This week tak ada yang balik jenguk dia. Saya sendiri dah lama tak balik. Ada sedikit kesayuan pada suara dia. Demmit. Sebak, tapi saya tahan. Apakan daya. Husband said, tido rumah mama. Lately my mum bukan sihat sangat.......

Ahad pagi-pagi bangun tolong mama siapkan breakfast, once kak zah bangun, terus siap pergi ambil pelamin di rumah Yasmin. Keluar rumah tanpa breakfast. Sampai di rumah Yasmin, terus tanggalkan pelamin, then load dalam kereta. Bergerak ke PPRT Hiliran Ampang pula untuk pasang pelamin yang sama di rumah Ida. Juga untuk bertunang. Tapi Ida guna atificial flowers je untuk pelamin dia. Still sweet.

Settle, balik rumah, rehat kejap. Petang pergi fish Spa dekat sebelah rumah ayah. Malam, lepas dinner bertolak ke Ampang semula untuk ambil pelamin.
Ingat nak supper burger Abg John, tapi tutup pulak. Makan burger biasa dekat kedai depan Flat jela..

Settle load barang, siram sikit..terus ZZZzzzzzzzZZZZzzz....


And today, hubby ada gym...Gantikan yang last week jumaat dia tak pergi. Break fast pagi ni simple je. Roti, scramble egg dgn grill sosej. Malas sangat.


The End....








p/s : try upload all those picture malam nie..haiz..semoga rajin nak menggodek gabar2..pemalas hampas nieyh..

1 comment:

Intan and The Boys said...

sedapnye breakfast..nyam2!

Related Posts with Thumbnails